Atenţie! Aceasta este o versiune veche a paginii, scrisă la 2011-02-25 19:15:50.
Revizia anterioară   Revizia următoare  

 

Fişierul intrare/ieşire:pixels.in, pixels.outSursăRMMS 2011 - Ziua 2
AutorCatalin-Stefan TiseanuAdăugată deandrei.12Andrei Parvu andrei.12
Timp execuţie pe test0.375 secLimită de memorie65536 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

Pixels

Vi se dă o matrice de N * N pixeli. Datoria voastră este să coloraţi fiecare pixel în alb sau negru astfel încât plăcerea vizuala să fie cât mai mare. Pentru a face asta trebuie să 3 reguli. În primul rând, pentru fiecare pixel ştiţi cantitatea de plăcere Aij pe care o provoacă dacă este colorat în alb. În al doilea rând, pentru fiecare pixel ştiţi cantitatea de plăcere Bij pe care o provoacă dacă este colorat în negru. În al treilea rând, ştiţi pentru fiecare pereche de pixeli adiacenţi (adică au o muchie în comun) care este costul plăcerii Cijk care trebuie plătit dacă sunt coloraţi diferit.
Costul plăcerii este dat pentru fiecare pixel şi pentru fiecare 4 direcţii. Cu alte cuvinte, pentru un anumit pixel la coordonate (i, j), Cij0 este costul care trebuie plătit dacă acel pixel şi pixelul

Date de intrare

Fişierul de intrare pixels.in ...

Date de ieşire

În fişierul de ieşire pixels.out ...

Restricţii

  • ... ≤ ... ≤ ...

Exemplu

pixels.inpixels.out
This is some
text written on
multiple lines.
This is another
text written on
multiple lines.

Explicaţie

...

Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?