Revizia anterioară Revizia următoare
Fişierul intrare/ieşire: | pixels.in, pixels.out | Sursă | RMMS 2011 - Ziua 2 |
Autor | Catalin-Stefan Tiseanu | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.375 sec | Limită de memorie | 65536 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate | N/A |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Pixels
Vi se dă o matrice de N * N pixeli. Datoria voastră este să coloraţi fiecare pixel în alb sau negru astfel încât plăcerea vizuala să fie cât mai mare. Pentru a face asta trebuie să 3 reguli. În primul rând, pentru fiecare pixel ştiţi cantitatea de plăcere Aij pe care o provoacă dacă este colorat în alb. În al doilea rând, pentru fiecare pixel ştiţi cantitatea de plăcere Bij pe care o provoacă dacă este colorat în negru. În al treilea rând, ştiţi pentru fiecare pereche de pixeli adiacenţi (adică au o muchie în comun) care este costul plăcerii Cijk care trebuie plătit dacă sunt coloraţi diferit.
Costul plăcerii este dat pentru fiecare pixel şi pentru fiecare 4 direcţii. Cu alte cuvinte, pentru un anumit pixel la coordonate (i, j), Cij0 este costul care trebuie plătit dacă acel pixel şi pixelul de la coordonatele (i - 1, j) sunt coloraţi diferit, Cij1 este costul care trebuie plătit dacă acel pixel şi pixelul de la coordonatele (i, j + 1) sunt coloraţi diferit, Cij2 este costul care trebuie plătit dacă acel pixel şi pixelul de la coordonatele (i + 1, j) sunt coloraţi diferit, şi Cij3 este costul care trebuie plătit dacă acel pixel şi pixelul de la coordonatele (i, j - ) sunt coloraţi diferit.
Date de intrare
Fişierul de intrare pixels.in ...
Date de ieşire
În fişierul de ieşire pixels.out ...
Restricţii
- ... ≤ ... ≤ ...
Exemplu
pixels.in | pixels.out |
---|---|
This is some text written on multiple lines. | This is another text written on multiple lines. |
Explicaţie
...