Revizia anterioară Revizia următoare
Fişierul intrare/ieşire: | pixels.in, pixels.out | Sursă | RMMS 2011 - Ziua 2 |
Autor | Catalin-Stefan Tiseanu | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.375 sec | Limită de memorie | 65536 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate | N/A |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Pixels
Vi se dă o matrice de N * N pixeli. Datoria voastră este să coloraţi fiecare pixel în alb sau negru astfel încât plăcerea vizuala să fie cât mai mare. Pentru a face asta trebuie să 3 reguli. În primul rând, pentru fiecare pixel ştiţi cantitatea de plăcere Aij pe care o provoacă dacă este colorat în alb. În al doilea rând, pentru fiecare pixel ştiţi cantitatea de plăcere Bij pe care o provoacă dacă este colorat în negru. În al treilea rând, ştiţi pentru fiecare pereche de pixeli adiacenţi (adică au o muchie în comun) care este costul Cijk care trebuie plătit dacă sunt coloraţi diferit.
Date de intrare
Fişierul de intrare pixels.in ...
Date de ieşire
În fişierul de ieşire pixels.out ...
Restricţii
- ... ≤ ... ≤ ...
Exemplu
pixels.in | pixels.out |
---|---|
This is some text written on multiple lines. | This is another text written on multiple lines. |
Explicaţie
...