Pagini recente » Diferente pentru problema/submat intre reviziile 2 si 13 | 7segmente | Diferente pentru problema/fmcm intre reviziile 2 si 3 | Diferente pentru arhiva-acm intre reviziile 3 si 2 | Diferente pentru problema/flip intre reviziile 8 si 3
Diferente pentru
problema/flip intre reviziile
#8 si
#3
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
==Include(page="template/taskheader" task_id="flip")==
==Include(page="template/raw")==
Gigel a descoperit un nou joc pe care l-a numit "Flip". Acesta se joaca pe o tabla dreptunghiulara de dimensiuni $N*M$ care contine numere intregi. Fiecare linie si fiecare coloana are un comutator care schimba starea tuturor elementelor de pe acea linie sau coloana, inmultindu-le cu {$-1$}. Scopul jocului este ca pentru o configuratie data a tablei de joc sa se actioneze asupra liniilor si coloanelor astfel incat sa se obtina o tabla cu suma elementelor cat mai mare.
h2. Cerinta
h2. Exemplu
table(example). |_. flip.in |_. flip.out |
table(example). |_. flip.in |_. flip.out |_. Explicatie |
| 5 3
4 -2 2
3 -1 5
2 0 -3
4 1 -3
5 -3 2
| 28 |
h3. Explicatie
Se comuta coloana a doua si linia a treia.
==Include(page="template/taskfooter" task_id="flip")==
| 28
| Se comuta coloana a doua si linia a treia |
==Include(page="template/taskfooter" task_id="flip")==
Nu exista diferente intre securitate.
Diferente intre topic forum: