Fişierul intrare/ieşire:flip.in, flip.outSursăinfo-arena 1.0
AutorMircea Bogdan PasoiAdăugată de
Timp execuţie pe test0.075 secLimită de memorie65536 kbytes
Scorul tăuN/ADificultatenormalnormalnormalnormalnormal

Vezi solutiile trimise | Statistici

Jocul Flip

Gigel a descoperit un nou joc pe care l-a numit "Flip". Acesta se joaca pe o tabla dreptunghiulara de dimensiuni N*M care contine numere intregi. Fiecare linie si fiecare coloana are un comutator care schimba starea tuturor elementelor de pe acea linie sau coloana, inmultindu-le cu -1. Scopul jocului este ca pentru o configuratie data a tablei de joc sa se actioneze asupra liniilor si coloanelor astfel incat sa se obtina o tabla cu suma elementelor cat mai mare.

Cerinta

Dandu-se o configuratie pentru tabla "Flip", realizati un program care sa determine suma maxima pe care Gigel o poate obtine.

Date de Intrare

Prima linie a fisierului flip.in contine doua numere intregi N si M, separate prin cate un spatiu, care reprezinta dimensiunea tablei. Urmatoarele N linii contin cate M numere intregi seperate prin cate un spatiu care descriu configuratia tablei de joc.

Date de Iesire

Prima linie a fisierului flip.out contine un numar care va reprezenta suma maxima pe care Gigel o poate obtine comutand liniile si coloanele tablei de joc.

Restrictii si precizari

  • 1 ≤ N, M ≤ 16
  • Tabla de joc contine numere intregi din intervalul [-1.000.000,1.000.000]

Exemplu

flip.inflip.out
5 3
4 -2 2
3 -1 5
2 0 -3
4 1 -3
5 -3 2
28

Explicatie

Se comuta coloana a doua si linia a treia.

Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?

remote content