Revizia anterioară Revizia următoare
Fişierul intrare/ieşire: | flip.in, flip.out | Sursă | info-arena 1.0 |
Autor | Mircea Bogdan Pasoi | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.075 sec | Limită de memorie | 65536 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Jocul Flip
Aceasta pagina a fost importata din infoarena1 si nu este inca prelucrata. Sterge ==Include(file="template/raw")== cand esti multumit cu continutul paginii. |
---|
Gigel a descoperit un nou joc pe care l-a numit "Flip". Acesta se joaca pe o tabla dreptunghiulara de dimensiuni N*M care contine numere intregi. Fiecare linie si fiecare coloana are un comutator care schimba starea tuturor elementelor de pe acea linie sau coloana, inmultindu-le cu -1. Scopul jocului este ca pentru o configuratie data a tablei de joc sa se actioneze asupra liniilor si coloanelor astfel incat sa se obtina o tabla cu suma elementelor cat mai mare.
Cerinta
Dandu-se o configuratie pentru tabla "Flip", realizati un program care sa determine suma maxima pe care Gigel o poate obtine.
Date de Intrare
Prima linie a fisierului flip.in contine doua numere intregi N si M, separate prin cate un spatiu, care reprezinta dimensiunea tablei. Urmatoarele N linii contin cate M numere intregi seperate prin cate un spatiu care descriu configuratia tablei de joc.
Date de Iesire
Prima linie a fisierului flip.out contine un numar care va reprezenta suma maxima pe care Gigel o poate obtine comutand liniile si coloanele tablei de joc.
Restrictii si precizari
- 1 ≤ N, M ≤ 16
- Tabla de joc contine numere intregi din intervalul [-1.000.000,1.000.000]
Exemplu
flip.in | flip.out | Explicatie |
---|---|---|
5 3 4 -2 2 3 -1 5 2 0 -3 4 1 -3 5 -3 2 | 28 | Se comuta coloana a doua si linia a treia |