Mai intai trebuie sa te autentifici.
Diferente pentru transformari-geometrice intre reviziile #15 si #16
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
h2(#aplicatia-6). Aplicaţia 6: 'Pool':http://acm.timus.ru/problem.aspx?space=1&num=1258 (Timus)
!<transformari-geometrice?aplicatie-6.1.png70%!
!> transformari-geometrice?aplicatie-6.1.png 80%!
bq. Programatorului Vasile îi place să se plimbe prin biroul lui dreptunghiular. El începe drumul din locul unde este situat biroul lui şi se plimbă până când crede că ar trebui să se apuce de lucru din nou. Drumul lui urmează legea de mişcare dată de „unghiul de incidenţă este egal cu unghiul de reflexie”. Vasile se mişcă de la zid la zid în linie dreaptă. Şeful direct al lui Vasile este interesat cât timp pierde acesta în plimbările lui. Este uşor să aflăm timpul, împărţind distanţa parcursă la viteza medie a lui Vasile (aceasta a fost deja calculată de şef), deci trebuie să se afle distanţa parcursă. Se ştie ordinea în care au fost atinşi pereţii întrucât Vasile, fiind neatent, se loveşte de pereţi şi astfel se aud bufniturile în fiecare zid. Se dau dimensiunile camerei lui Vasile: $W$ şi $D (0 ≤ W, D ≤ 100)$, poziţia iniţială, poziţia finală şi secvenţa de litere $N, S, E, V$ care este ordinea în care sunt atinşi peretii. De exemplu, în imagine pereţii sunt atinşi în ordinea $NVEVES$. Numărul de coliziui nu depăşeste $1000$, poziţiile iniţiale şi finale nu se află pe marginile dreptunghiului, iar drumul lui Vasile nu va trece prin vreun colţ al încăperii.