Diferente pentru problema/teams2 intre reviziile #3 si #4

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

Liceul de Cultura General nr 2 din Dorohoi organizeaza un concurs pe echipe. Fiecare echipa trebuie sa fie formata din K , 3 ≤ K ≤ 4 elevi din generatii consecutive: un elev de clasa a IX-a (generatia 0), unul de clasa a X-a (generatia 1),  unul de clasa a XI-a (generatia 2) si optional un elev de clasa a XII-a (generatia 3), daca cel din urma nu este ocupar cu bacaleaureatul. In mod curios, toate clasele liceului sunt formate din N elevi fiecare, 1 ≤ N ≤ 2000
Organizatorii concursului au masurat cu exactitate inteligenta a fiecarui elev si au observat ca nu exista 2 elevi cu acelasi nivel dde inteligenta in intrega scoala. Fiecare elev a primit un If cuprin intre 1 si N * k. Astfel, daca un copil a este mai inteligent decat un copil b, atuncti ID(a) > ID(b).Ei au mai observat ca niciun elev nu va vrea sa fie in aceeasi echipa cu un elev mai inteligent dintr-o generatie mai tanara, deoarece se va simti prost(la figurat). Organizatorii se intreba in cate moduri se pot alege T echipe de K elevi, astfel incat fiecare elev al liceului sa faca parte din maxim o echipa.
Organizatorii concursului au masurat cu exactitate inteligenta a fiecarui elev si au observat ca nu exista 2 elevi cu acelasi nivel dde inteligenta in intrega scoala. Fiecare elev a primit un If cuprin intre 1 si N * k. Astfel, daca un copil a este mai inteligent decat un copil b, atuncti @ID(a)@ > @ID(b)@.Ei au mai observat ca niciun elev nu va vrea sa fie in aceeasi echipa cu un elev mai inteligent dintr-o generatie mai tanara, deoarece se va simti prost(la figurat). Organizatorii se intreba in cate moduri se pot alege T echipe de K elevi, astfel incat fiecare elev al liceului sa faca parte din maxim o echipa.
Formal, fie K siruri de N elemente ID[~0~], ID[~1~], ...,ID[~k-1~] , reprezentand Id-urile elevilor din cele K generatii, respectiv. Se cere sa se numere in cate moduri se pot elege T echipi de forma (e[i,0],e[~i,1~],...., e[~i,K-1~]), 0 &le; e[~i,j~] &le; N-1 pentru orice 0 &le; i &le; T-1, 0 &l;e j &le; K-1. Toate echipele trebuie sa respecte proprietatea ID[~j,e[~i,j~]~] < ID[~j+1,e[~i,j+1~]~], pentru orice 0 &le; i &le; T-1 , 0 &le; j &le; K-2. In plus, niciun elev nu poate sa apara in mai mult de o echipa. Doua modalitati de a alege echipele se considera distincte daca exista cel putin o echipa care apare intr-o modalitate si nu apare in cealalta.
În fişierul de ieşire $teams2.out$ ...
h2. Restricţii
h2. Punctare
 
 
|_. Subtask |_. Punctaj |_. Constrangeri |
| 1         | 6 puncte  | 1 &le; T &le; N &le; 5
                          K = 3                  |
| 2         | 6 puncte  | 1 &le; T &le; N &le; 20
                          K = 3   |
| 3         | 31 puncte | 1 &le; T &le; B &le; 40
                          K = 3 |
| 4         | 16 puncte | 1 &le; T &le; N &le; 300
                          K = 3 |
| 5         | 16 puncte | 1 &le; T &le; 2000
                          K = 3 |
| 6         | 16 puncte | 1 &le; T &le; N &le 25
                          K = 4 |
| 7         | 9  puncte | 1 &le; T &le; & 300
                          K = 4
 
* $... &le; ... &le; ...$
h2. Exemplu

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.