Pagini recente » march | Diferente pentru problema/semafor2 intre reviziile 5 si 2 | Diferente pentru problema/flori5 intre reviziile 1 si 15 | Diferente pentru algoritmiada-2013/runda-1/11-12 intre reviziile 4 si 1 | Diferente pentru problema/teams2 intre reviziile 3 si 4
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
Liceul de Cultura General nr 2 din Dorohoi organizeaza un concurs pe echipe. Fiecare echipa trebuie sa fie formata din K , 3 ≤ K ≤ 4 elevi din generatii consecutive: un elev de clasa a IX-a (generatia 0), unul de clasa a X-a (generatia 1), unul de clasa a XI-a (generatia 2) si optional un elev de clasa a XII-a (generatia 3), daca cel din urma nu este ocupar cu bacaleaureatul. In mod curios, toate clasele liceului sunt formate din N elevi fiecare, 1 ≤ N ≤ 2000
Organizatorii concursului au masurat cu exactitate inteligenta a fiecarui elev si au observat ca nu exista 2 elevi cu acelasi nivel dde inteligenta in intrega scoala. Fiecare elev a primit un If cuprin intre 1 si N * k. Astfel, daca un copil a este mai inteligent decat un copil b, atuncti ID(a) > ID(b).Ei au mai observat ca niciun elev nu va vrea sa fie in aceeasi echipa cu un elev mai inteligent dintr-o generatie mai tanara, deoarece se va simti prost(la figurat). Organizatorii se intreba in cate moduri se pot alege T echipe de K elevi, astfel incat fiecare elev al liceului sa faca parte din maxim o echipa.
Organizatorii concursului au masurat cu exactitate inteligenta a fiecarui elev si au observat ca nu exista 2 elevi cu acelasi nivel dde inteligenta in intrega scoala. Fiecare elev a primit un If cuprin intre 1 si N * k. Astfel, daca un copil a este mai inteligent decat un copil b, atuncti @ID(a)@ > @ID(b)@.Ei au mai observat ca niciun elev nu va vrea sa fie in aceeasi echipa cu un elev mai inteligent dintr-o generatie mai tanara, deoarece se va simti prost(la figurat). Organizatorii se intreba in cate moduri se pot alege T echipe de K elevi, astfel incat fiecare elev al liceului sa faca parte din maxim o echipa.
Formal, fie K siruri de N elemente ID[~0~], ID[~1~], ...,ID[~k-1~] , reprezentand Id-urile elevilor din cele K generatii, respectiv. Se cere sa se numere in cate moduri se pot elege T echipi de forma (e[i,0],e[~i,1~],...., e[~i,K-1~]), 0 ≤ e[~i,j~] ≤ N-1 pentru orice 0 ≤ i ≤ T-1, 0 &l;e j ≤ K-1. Toate echipele trebuie sa respecte proprietatea ID[~j,e[~i,j~]~] < ID[~j+1,e[~i,j+1~]~], pentru orice 0 ≤ i ≤ T-1 , 0 ≤ j ≤ K-2. In plus, niciun elev nu poate sa apara in mai mult de o echipa. Doua modalitati de a alege echipele se considera distincte daca exista cel putin o echipa care apare intr-o modalitate si nu apare in cealalta.
În fişierul de ieşire $teams2.out$ ...
h2. Restricţii
h2. Punctare
|_. Subtask |_. Punctaj |_. Constrangeri |
| 1 | 6 puncte | 1 ≤ T ≤ N ≤ 5
K = 3 |
| 2 | 6 puncte | 1 ≤ T ≤ N ≤ 20
K = 3 |
| 3 | 31 puncte | 1 ≤ T ≤ B ≤ 40
K = 3 |
| 4 | 16 puncte | 1 ≤ T ≤ N ≤ 300
K = 3 |
| 5 | 16 puncte | 1 ≤ T ≤ 2000
K = 3 |
| 6 | 16 puncte | 1 ≤ T ≤ N &le 25
K = 4 |
| 7 | 9 puncte | 1 ≤ T ≤ & 300
K = 4
* $... ≤ ... ≤ ...$
h2. Exemplu
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.