Fişierul intrare/ieşire:teams2.in, teams2.outSursăLot Seniori Dorohoi 2019 - Baraj 2
AutorCostin OncescuAdăugată detryharderulbrebenel mihnea stefan tryharderul
Timp execuţie pe test0.5 secLimită de memorie524288 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

Teams2

Liceul de Cultura General nr 2 din Dorohoi organizeaza un concurs pe echipe. Fiecare echipă trebuie să fie formată din K , 3 ≤ K ≤ 4 elevi din generaţii consecutive: un elev de clasa a IX-a (generaţia 0), unul de clasa a X-a (generaţia 1), unul de clasă a XI-a (generaţia 2) si optional un elev de clasă a XII-a (generaţia 3), daca cel din urmă nu este ocupat cu bacaleaureatul. In mod curios, toate clasele liceului sunt formate din N elevi fiecare, 1 ≤ N ≤ 2000

Organizatorii concursului au masurat cu exactitate inteligenţa a fiecarui elev şi au observat ca nu există 2 elevi cu acelasi nivel de inteligenţă in intreaga şcoală. Fiecare elev a primit un ID cuprin intre 1 si N * k. Astfel, daca un copil a este mai inteligent decat un copil b, atuncti ID(a) > ID(b).Ei au mai observat ca niciun elev nu va vrea să fie in aceeasi echipă cu un elev mai inteligent dintr-o generatie mai tanară, deoarece se va simţi prost(la figurat). Organizatorii se intreabă in cate moduri se pot alege T echipe de K elevi, astfel incat fiecare elev al liceului să facă parte din maxim o echipă.

Formal, fie K şiruri de N elemente ID0, ID1, ...,IDk-1 , reprezentand Id-urile elevilor din cele K generatii, respectiv. Se cere să se numere in cate moduri se pot elege T echipe de forma (e[i,0],ei,1,...., ei,K-1), 0 ≤ ei,j ≤ N-1 pentru orice 0 ≤ i ≤ T-1, 0 &l;e j ≤ K-1. Toate echipele trebuie sa respecte proprietatea IDj,ei,j < IDj+1,ei,j+1, pentru orice 0 ≤ i ≤ T-1 , 0 ≤ j ≤ K-2. In plus, niciun elev nu poate să apară in mai mult de o echipa. Doua modalitati de a alege echipele se considera distincte daca exista cel puţin o echipă care apare intr-o modalitate si nu apare in cealaltă.

Date de intrare

  • linia 1: K N T, reprezentând numărul de generaţii, numărul de elevi din fiecare generaţie, respectiv numărul de echipe care trebuie formate.
  • linia 2 + i: IDi,0 IDi,1 ... IDi,N-1, (0 ≤ i ≤ K-1)

Date de ieşire

În fisierul de ieşire se va afla numarul de echipe ce se pot forma modulo 6 700 417

Punctare

SubtaskPunctajConstrangeri
16 puncte1 ≤ T ≤ N ≤ 5
K = 3
26 puncte1 ≤ T ≤ N ≤ 20
K = 3
331 puncte1 ≤ T ≤ B ≤ 40
K = 3
416 puncte1 ≤ T ≤ N ≤ 300
K = 3
516 puncte1 ≤ T ≤ 2000
K = 3
616 puncte1 ≤ T ≤ N ≤ 25
K = 4
79 puncte1 ≤ T ≤ N ≤ 300
K = 4

Exemplu

teams2.inteams2.out
3 3 2
5 4 2
7 1 3
6 8 9
8
4 3 1
2 1 4
3 7 5
11 6 10
9 8 12
31
3 8 8
1 2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23 24
4201486

Explicaţie

ID-urile elevilor din cele 8 solutii din primul exemplu sunt:
• (5, 7, 8) si (2, 3, 6) 
• (5, 7, 8) si (2, 3, 9)
• (5, 7, 9) si (2, 3, 6)
• (5, 7, 9) si (2, 3, 8)

• (4, 7, 8) si (2, 3, 6)
• (4, 7, 8) si (2, 3, 9)
• (4, 7, 9) si (2, 3, 6)
• (4, 7, 9) si (2, 3, 8)

Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?