Nu aveti permisiuni pentru a descarca fisierul grader_test6.in
Diferente pentru problema/teams2 intre reviziile #17 si #3
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
== include(page="template/taskheader" task_id="teams2") ==
Liceul de Cultura General nr 2 din Dorohoi organizeaza un concurs pe echipe. Fiecare echipătrebuie săfie formatădin K , 3 ≤ K ≤ 4 elevi din generaţii consecutive: un elev de clasa a IX-a (generaţia 0), unul de clasa a X-a (generaţia 1), unul de clasăa XI-a (generaţia 2) si optional un elev de clasăa XII-a (generaţia 3), daca cel din urmănu este ocupatcu bacaleaureatul. In mod curios, toate clasele liceului sunt formate din N elevi fiecare, 1 ≤ N ≤ 2000
Liceul de Cultura General nr 2 din Dorohoi organizeaza un concurs pe echipe. Fiecare echipa trebuie sa fie formata din K , 3 ≤ K ≤ 4 elevi din generatii consecutive: un elev de clasa a IX-a (generatia 0), unul de clasa a X-a (generatia 1), unul de clasa a XI-a (generatia 2) si optional un elev de clasa a XII-a (generatia 3), daca cel din urma nu este ocupar cu bacaleaureatul. In mod curios, toate clasele liceului sunt formate din N elevi fiecare, 1 ≤ N ≤ 2000
Organizatorii concursului au masurat cu exactitate inteligenţa a fiecarui elevşi au observat ca nu există2 elevi cu acelasi nivel de inteligenţăin intreagaşcoală. Fiecare elev a primit un IDcuprin intre 1 si N * k. Astfel, daca un copil a este mai inteligent decat un copil b, atuncti@ID(a)@>@ID(b)@.Ei au mai observat ca niciun elev nu va vrea săfie in aceeasi echipăcu un elev mai inteligent dintr-o generatie mai tanară, deoarece se va simţi prost(la figurat). Organizatorii se intreabăin cate moduri se pot alege T echipe de K elevi, astfel incat fiecare elev al liceului săfacăparte din maxim o echipă.
Organizatorii concursului au masurat cu exactitate inteligenta a fiecarui elev si au observat ca nu exista 2 elevi cu acelasi nivel dde inteligenta in intrega scoala. Fiecare elev a primit un If cuprin intre 1 si N * k. Astfel, daca un copil a este mai inteligent decat un copil b, atuncti ID(a) > ID(b).Ei au mai observat ca niciun elev nu va vrea sa fie in aceeasi echipa cu un elev mai inteligent dintr-o generatie mai tanara, deoarece se va simti prost(la figurat). Organizatorii se intreba in cate moduri se pot alege T echipe de K elevi, astfel incat fiecare elev al liceului sa faca parte din maxim o echipa.
Formal, fie Kşiruri de N elemente ID[~0~], ID[~1~], ...,ID[~k-1~] , reprezentand Id-urile elevilor din cele K generatii, respectiv. Se cere săse numere in cate moduri se pot elege T echipede forma (e[i,0],e[~i,1~],...., e[~i,K-1~]), 0 ≤ e[~i,j~] ≤ N-1 pentru orice 0 ≤ i ≤ T-1, 0 &l;e j ≤ K-1. Toate echipele trebuie sa respecte proprietatea ID[~j,e[~i,j~]~] < ID[~j+1,e[~i,j+1~]~], pentru orice 0 ≤ i ≤ T-1 , 0 ≤ j ≤ K-2. In plus, niciun elev nu poate săaparăin mai mult de o echipa. Doua modalitati de a alege echipele se considera distincte daca exista cel puţin o echipăcare apare intr-o modalitate si nu apare in cealaltă.
Formal, fie K siruri de N elemente ID[~0~], ID[~1~], ...,ID[~k-1~] , reprezentand Id-urile elevilor din cele K generatii, respectiv. Se cere sa se numere in cate moduri se pot elege T echipi de forma (e[i,0],e[~i,1~],...., e[~i,K-1~]), 0 ≤ e[~i,j~] ≤ N-1 pentru orice 0 ≤ i ≤ T-1, 0 &l;e j ≤ K-1. Toate echipele trebuie sa respecte proprietatea ID[~j,e[~i,j~]~] < ID[~j+1,e[~i,j+1~]~], pentru orice 0 ≤ i ≤ T-1 , 0 ≤ j ≤ K-2. In plus, niciun elev nu poate sa apara in mai mult de o echipa. Doua modalitati de a alege echipele se considera distincte daca exista cel putin o echipa care apare intr-o modalitate si nu apare in cealalta.
h2. Date de intrare
* linia 1: K N T, reprezentând numărul de generaţii, numărul de elevi din fiecare generaţie, respectiv numărul de echipe care trebuie formate. * linia 2 + i: ID[~i,0~] ID[~i,1~] ... ID[~i,N-1~], (0 ≤ i ≤ K-1)
Fişierul de intrare $teams2.in$ ...
h2. Date de ieşire
În fisierul de ieşire se va afla numarul de echipe ce se pot forma modulo 6 700 417 h2. Punctare |_. Subtask |_. Punctaj |_. Constrangeri | | 1 | 6 puncte | 1 ≤ T ≤ N ≤ 5 K = 3 | | 2 | 6 puncte | 1 ≤ T ≤ N ≤ 20 K = 3 | | 3 | 31 puncte | 1 ≤ T ≤ B ≤ 40 K = 3 | | 4 | 16 puncte | 1 ≤ T ≤ N ≤ 300 K = 3 | | 5 | 16 puncte | 1 ≤ T ≤ 2000 K = 3 | | 6 | 16 puncte | 1 ≤ T ≤ N ≤ 25 K = 4 | | 7 | 9 puncte | 1 ≤ T ≤ N ≤ 300 K = 4|
În fişierul de ieşire $teams2.out$ ... h2. Restricţii * $... ≤ ... ≤ ...$
h2. Exemplu table(example). |_. teams2.in |_. teams2.out |
|3 3 2 5 4 2 7 1 3 6 8 9 |8| |4 3 1 2 1 4 3 7 5 11 6 10 9 8 12 |31| |3 8 8 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |4201486|
| This is some text written on multiple lines. | This is another text written on multiple lines. |
h3. Explicaţie
ID-urile elevilor din cele 8 solutii din primul exemplu sunt: • (5, 7, 8) si (2, 3, 6) • (5, 7, 8) si (2, 3, 9) • (5, 7, 9) si (2, 3, 6) • (5, 7, 9) si (2, 3, 8) • (4, 7, 8) si (2, 3, 6) • (4, 7, 8) si (2, 3, 9) • (4, 7, 9) si (2, 3, 6) • (4, 7, 9) si (2, 3, 8)
...
== include(page="template/taskfooter" task_id="teams2") ==