Pagini recente » Diferente pentru problema/rell intre reviziile 19 si 18 | Diferente pentru problema/rayman intre reviziile 33 si 32 | Diferente pentru problema/tablite intre reviziile 31 si 30 | Profil Cosmin-Mihai | Diferente pentru problema/shield intre reviziile 53 si 52
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
Tu eşti $Death$, unul din cei patru călăreţi ai apocalipsei, iar task-ul tău este să omori câţi mai mulţi zombi pentru a-ţi popula imperiul cu suflete. Fiind şi un perfecţionist vrei să îi elimini pe toţi pentru a nu-ţi strica titlul $'The Almighty Slasher'$.
Se ştie ca arma ta preferată este $double-scythe$ dar ca să fii optim trebuie să foloseşti **scutul cu plasmă**. Să împărţim toată harta ca un grid infinit. Scutul tău se află la înălţimea 1 şi cu capătul din stânga la coordonata orizontală 1, iar scutul are formă de dreptunghi de lăţime $1$ şi lungime $L$. Zombi se află desupra ta, la nişte coordonate de start predefinite, aceştia fiind reprezentaţi prin pătrăţele de $1x1$. Zombi se mută cu o pătrăţică mai jos la fiecare secundă. Mutările tale în fiecare secundă constau în mutarea scutului în stânga, dreapta cu o pătrăţică sau stat pe loc. Un zombie va fi eliminat dacă la momentul ajungerii la înălţimea 1 a intrat în scut (formal, dacă coordonata sa orizontală este inclusă în intervalul curent al scutului $[start, start + L - 1]$).
Se ştie ca arma ta preferată este $double-scythe$ dar ca să fii mai optim trebuie să foloseşti **scutul cu plasmă**. Să împărţim toată harta ca un grid infinit. Scutul tău se află la înălţimea 1 şi cu capătul din stânga la coordonata orizontală 1, iar scutul are formă de dreptunghi de lăţime $1$ şi lungime $L$. Zombi se află desupra ta, la nişte coordonate de start predefinite, aceştia fiind reprezentaţi prin pătrăţele de $1x1$. Zombi se mută cu o pătrăţică mai jos la fiecare secundă. Mutările tale în fiecare secundă constau în mutarea scutului în stânga, dreapta cu o pătrăţică sau stat pe loc. Un zombie va fi eliminat dacă la momentul ajungerii la înălţimea 1 a intrat în scut (formal, dacă coordonata sa orizontală este inclusă în intervalul curent al scutului $[start, start + L - 1]$).
Trebuie să afişezi o serie de miscări ale scutului astfel încât să prinzi toţi zombi! Dă-i bătaie!
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.