Fişierul intrare/ieşire:shield.in, shield.outSursăFMI No Stress 2017
AutorBaltatu AndreiAdăugată defmins7Fmi No Stress 7 fmins7
Timp execuţie pe test1 secLimită de memorie66048 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

Shield: Underworld Ruler

Can you handle the zombies?

Te-ai gândit vreodată cum ar fi o apocalipsă cu zombie? Perfect, eşti în locul care trebuie!

Tu eşti Death, unul din cei patru călăreţi ai apocalipsei, iar task-ul tău este să omori câţi mai mulţi zombi pentru a-ţi popula imperiul cu suflete. Fiind şi un perfecţionist vrei să îi elimini pe toţi pentru a nu-ţi strica titlul 'The Almighty Slasher'.

Se ştie ca arma ta preferată este double-scythe dar ca să fii optim trebuie să foloseşti scutul cu plasmă. Să împărţim toată harta ca un grid infinit. Scutul tău se află la înălţimea 1 şi cu capătul din stânga la coordonata orizontală 1, iar scutul are formă de dreptunghi de lăţime 1 şi lungime L. Zombi se află desupra ta, la nişte coordonate de start predefinite, aceştia fiind reprezentaţi prin pătrăţele de 1×1. Zombi se mută cu o pătrăţică mai jos la fiecare secundă. Mutările tale în fiecare secundă constau în mutarea scutului în stânga, dreapta cu o pătrăţică sau stat pe loc. Un zombie va fi eliminat dacă la momentul ajungerii la înălţimea 1 a intrat în scut (formal, dacă coordonata sa orizontală este inclusă în intervalul curent al scutului [start, start + L - 1]).

Trebuie să afişezi o serie de miscări ale scutului astfel încât să prinzi toţi zombi! Dă-i bătaie!

Date de intrare

Fişierul de intrare shield.in va conţine pe prima linie N şi L, reprezentând numărul de zombi respectiv lungimea scutului. Pe următoarele N linii se vor afla două numere H şi C reprezentând înălţimea, respectiv coordonata orizontală unui zombie.

Date de ieşire

În fişierul de ieşire shield.out va conţine pe prima linie un şir de K litere de forma "L" , "R" sau "S" care reprezintă în ce direcţie se va misca scutul in acea secundă. ( caracterul "L" va reprezenta o mişcare spre stânga, caracterul "R" va reprezenta o mişcare spre dreapta, iar caracterul "S" va reprezenta staţionarea pentru acel moment de timp. K = linia maxima a unui zombie - 1)

Restricţii

  • Coordonatele inamicilor se vor afla în intervalul [-106, 106]
  • Lungimea scutului se va afla în intervalul [1, 106]
  • Zombi se află întotdeauna la înălţimi cel puţin egale cu 2
  • 1 ≤ N ≤ 105
  • Este garantat ca există intotdeauna o soluţie
  • Orice soluţie se punctează.

Exemplu

shield.inshield.out
3 10
3 11
5 14
10 0
RRRRLLLLL
Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?