Diferente pentru problema/shield intre reviziile #51 si #54

Diferente intre titluri:

Shield: Underworld Ruler
Shield

Diferente intre continut:

Tu eşti $Death$, unul din cei patru călăreţi ai apocalipsei, iar task-ul tău este să omori câţi mai mulţi zombi pentru a-ţi popula imperiul cu suflete. Fiind şi un perfecţionist vrei să îi elimini pe toţi pentru a nu-ţi strica titlul $'The Almighty Slasher'$.
Se ştie ca arma ta preferată este $double-scythe$ dar ca să fii mai optim trebuie să foloseşti **scutul cu plasmă**. Să împărţim toată harta ca un grid infinit. Scutul tău se află la înălţimea 1 şi cu capătul din stânga la coordonata orizontală 1, iar scutul are formă de dreptunghi de lăţime $1$ şi lungime $L$. Zombi se află desupra ta, la nişte coordonate de start predefinite, aceştia fiind reprezentaţi prin pătrăţele de $1x1$. Zombi se mută cu o pătrăţică mai jos la fiecare secundă. Mutările tale în fiecare secundă constau în mutarea scutului în stânga, dreapta cu o pătrăţică sau stat pe loc. Un zombie va fi eliminat dacă la momentul ajungerii la înălţimea 1 a intrat în scut (formal, dacă coordonata sa orizontală este inclusă în intervalul curent al scutului $[start, start + L - 1]$).
Se ştie ca arma ta preferată este $double-scythe$ dar ca să fii optim trebuie să foloseşti **scutul cu plasmă**. Să împărţim toată harta ca un grid infinit. Scutul tău se află la înălţimea 1 şi cu capătul din stânga la coordonata orizontală 1, iar scutul are formă de dreptunghi de lăţime $1$ şi lungime $L$. Zombi se află desupra ta, la nişte coordonate de start predefinite, aceştia fiind reprezentaţi prin pătrăţele de $1x1$. Zombi se mută cu o pătrăţică mai jos la fiecare secundă. Mutările tale în fiecare secundă constau în mutarea scutului în stânga, dreapta cu o pătrăţică sau stat pe loc. Un zombie va fi eliminat dacă la momentul ajungerii la înălţimea 1 a intrat în scut (formal, dacă coordonata sa orizontală este inclusă în intervalul curent al scutului $[start, start + L - 1]$).
Trebuie să afişezi o serie de miscări ale scutului astfel încât să prinzi toţi zombi! Dă-i bătaie!
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $shield.out$ va conţine pe prima linie un şir de K litere de forma "$L$" , "$R$" sau "$S$" care reprezintă în ce direcţie se va misca scutul in acea secundă. ( caracterul "$L$" va reprezenta o mişcare spre stânga, caracterul "$R$" va reprezenta o mişcare spre dreapta, iar caracterul "$S$" va reprezenta staţionarea pentru acel moment de timp)
În fişierul de ieşire $shield.out$ va conţine pe prima linie un şir de K litere de forma "$L$" , "$R$" sau "$S$" care reprezintă în ce direcţie se va misca scutul in acea secundă. ( caracterul "$L$" va reprezenta o mişcare spre stânga, caracterul "$R$" va reprezenta o mişcare spre dreapta, iar caracterul "$S$" va reprezenta staţionarea pentru acel moment de timp. $K$ = linia maxima a unui zombie - 1)
h2. Restricţii

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.