Diferente pentru problema/shield intre reviziile #30 si #31

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

Tu eşti $Death$, unul din cei patru călăreţi ai apocalipsei, iar task-ul tău este să omori câţi mai mulţi zombi pentru a-ţi popula imperiul cu suflete. Fiind şi un perfecţionist vrei să îi elimini pe toţi pentru a nu-ţi strica titlul $'The Almighty Slasher'$.
Se ştie ca arma ta preferată este $double-scythe$ dar ca să fii mai optim trebuie să foloseşti **scutul cu plasmă**. Să împărţim toată harta ca un grid infinit. Tu te aflii pe linia 1 si coloana 1(capătul stâng al scutului), iar scutul are formă de dreptunghi de lăţime $1$ şi lungime $X$. Zombi se află pe linii > $1$ şi niste coloane de start predefinite, aceştia fiind reprezentaţi prin pătrăţele de $1x1$. Zombi se mută cu o pătrăţică mai jos la fiecare secundă. Mutările tale constau în mutarea scutului în stânga sau dreapta cu o pătrăţică pe secundă. Un zombie va fi eliminat dacă la momentul ajungerii la linia 1 a intrat în scut(coloana sa este inclusă în intervalul curent al scutului $[start, start + X - 1]$).
Se ştie ca arma ta preferată este $double-scythe$ dar ca să fii mai optim trebuie să foloseşti **scutul cu plasmă**. Să împărţim toată harta ca un grid infinit. Tu te aflii pe linia 1 si coloana 1(capătul stâng al scutului), iar scutul are formă de dreptunghi de lăţime $1$ şi lungime $X$. Zombi se află pe linii > $1$ şi niste coloane de start predefinite, aceştia fiind reprezentaţi prin pătrăţele de $1x1$. Zombi se mută cu o pătrăţică mai jos la fiecare secundă. Mutările tale constau în mutarea scutului în stânga, dreapta cu o pătrăţică pe secundă sau stat pe loc. Un zombie va fi eliminat dacă la momentul ajungerii la linia 1 a intrat în scut(coloana sa este inclusă în intervalul curent al scutului $[start, start + X - 1]$).
Trebuie să afişezi o serie de miscări ale scutului astfel încât să prinzi toţi zombi! Dăi bătaie!

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.