Pagini recente » Diferente pentru problema/nave_interdimensionale intre reviziile 24 si 23 | Diferente pentru problema/easychoice intre reviziile 6 si 5 | Diferente pentru problema/drum-bugetat intre reviziile 7 si 8 | Diferente pentru problema/nave_interdimensionale intre reviziile 32 si 31 | Diferente pentru problema/shield intre reviziile 24 si 25
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $shield.out$ va conţine pe prima linie $K$, numărul de mişcări folosite. Dupa urmează K linii de forma "left Y" sau "right Y" care reprezintă în ce direcţie şi cât va fi mutat scutul. Suma $Y$-urilor trebuie să fie egală cu linia maximă a unui zombie - 1. ($leftrightY$ = scutul va fi mutat left / right cu o pătrăţică pe secundă în următoarele Y secunde)
În fişierul de ieşire $shield.out$ va conţine pe prima linie $K$, numărul de mişcări folosite. Dupa urmează K linii de forma $left Y$ sau $right Y$ care reprezintă în ce direcţie şi cât va fi mutat scutul. Suma $Y$-urilor trebuie să fie egală cu linia maximă a unui zombie - 1. (_left / right Y_ = scutul va fi mutat left / right cu o pătrăţică pe secundă în următoarele Y secunde)
h2. Restricţii
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.