Diferente pentru problema/shield intre reviziile #19 si #18

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

h3. _Can you handle the zombies?_
Te-ai gândit vreodată cum ar fi o apocalipsă cu zombie? Perfect, eşti în locul care trebuie!
Te-ai gandit vreodata cum ar fi o apocalipsa cu zombie? Perfect, esti in locul care trebuie!
Tu eşti Death, unul din cei patru călăreţi ai apocalipsei, iar task-ul tău este să omori câţi mai mulţi zombi pentru a-ţi popula imperiul cu suflete. Fiind şi un perfecţionist vrei să îi elimini pe toţi pentru a nu-ţi strica titlul 'The Almighty Slasher'.
Tu esti Death, unul din cei patru calareti ai apocalipsei, iar task-ul tau este sa omori cati mai multi zombi pentru a-ti popula imperiul cu suflete. Fiind si un perfectionist vrei sa ii elimini pe toti pentru a nu-ti strica titlul 'The Almighty Slasher'.
Se ştie ca arma ta preferată este _double-scythe_ dar ca să fii mai optim trebuie să foloseşti scutul cu plasmă. Să împărţim toată harta ca un grid infinit. Tu te aflii pe linia 1 si coloana 1(capătul stâng al scutului), iar scutul are formă de dreptunghi de lăţime 1 şi lungime X. Zombi se află pe linii > 1 şi niste coloane de start predefinite, aceştia fiind reprezentaţi prin pătrăţele de **1x1**. Zombi se mută cu o pătrăţică mai jos la fiecare secundă. Mutările tale constau în mutarea scutului în stânga sau dreapta cu o pătrăţică pe secundă. Un zombie va fi eliminat dacă la momentul ajungerii la linia 1 a intrat în scut(coloana sa este inclusă în intervalul curent al scutului [start, start + X - 1]).
Se stie ca arma ta preferata este 'double-scythe' dar ca sa fii mai optim trebuie sa folosesti scutul cu plasma. Sa impartim toata harta ca un grid infinit. Tu te aflii pe linia 1 si coloana 1(capatul stang al scutului), iar scutul are forma de dreptunghi de latime 1 si lungime X. Zombi se afla pe linii > 1 si niste coloane de start predefinite, acestia fiind reprezentati prin patratele de 1x1. Zombi se muta o patratica mai jos la fiecare secunda. Mutarile tale constau in mutarea scutului in stanga sau dreapta cu o patratica pe secunda. Un zombie va fi eliminat daca la momentul ajungerii la linia 1 a intrat in scut(coloana sa este inclusa in intervalul curent al scutului [start, start + X - 1]).
Trebuie să afişezi o serie de miscări ale scutului astfel încât să prinzi toţi zombi! Dăi bătaie!
Trebuie sa afisezi o serie de miscari ale scutului astfel incat sa prinzi toti zombi! Dai bataie!
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $shield.in$ va conţine pe prima linie $N$ şi $X$, reprezentând numărul de zombi respectiv lungimea scutului. Pe următoarele $N$ linii se vor afla două numere $L$ şi $C$ reprezentând linia şi coloana unui zombie.
Fişierul de intrare $shield.in$ va contine pe prima linia N si X, reprezentand numarul de zombi respectiv lungimea scutului. Pe urmatoarele N linii se vor afla doua numere L si C reprezentand linia si coloana unui zombie.
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $shield.out$ va conţine pe prima linie $K$, numărul de mişcări folosite. Dupa urmează K linii de forma "left Y" sau "right Y" care reprezintă în ce direcţie şi cât va fi mutat scutul. Suma $Y$-urilor trebuie să fie egală cu linia maximă a unui zombie - 1. (left/right Y = scutul va fi mutat left/right cu o pătrăţică pe secundă în următoarele Y secunde)
În fişierul de ieşire $shield.out$ va contine pe prima linie K, numarul de miscari folosite. Dupa urmeaza K linii de forma "left Y" sau "right Y" care reprezinta in ce directie si cat va fi mutat scutul. Suma Y-urilor trebuie sa fie egala cu linia maxima a unui zombie - 1. (left/right Y = scutul va fi mutat left/right cu o patratica pe secunda in urmatoarele Y secunde)
h2. Restricţii
* $Coordonatele inamicilor şi lungimea scutului se vor afla intre [-10^9^, 10^9^]$
* $Coordonatele inamicilor si lungimea scutului se vor afla intre [-10^9^, 10^9^]$
* $1 ≤ N ≤ 10^5^$
h2. Exemplu

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.