Diferente pentru problema/shield intre reviziile #12 si #54

Diferente intre titluri:

shield
Shield

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="shield") ==
Te-ai gandit vreodata cum ar fi o apocalipsa cu zombie? Perfect, esti in locul care trebuie!
h3. _Can you handle the zombies?_
Tu esti Death, unul din cei patru calareti ai apocalipsei, iar task-ul tau este sa omori cati mai multi zombi pentru a-ti popula imperiul cu suflete. Fiind si un perfectionist vrei sa ii elimini pe toti pentru a nu-ti strica titlul 'The Almighty Slasher'.
Te-ai ndit vreodată cum ar fi o apocalipsă cu zombie? Perfect, eşti în locul care trebuie!
Se stie ca arma ta preferata este 'double-scythe' dar ca sa fii mai optim trebuie sa folosesti scutul cu plasma. Sa impartim toata harta ca un grid infinit. Tu te aflii pe linia 1 si coloana 1(capatul stang al scutului), iar scutul are forma de dreptunghi de latime 1 si lungime X. Zombi se afla pe linii > 1 si niste coloane de start predefinite, acestia fiind reprezentati prin patratele de 1x1. Zombi se muta cu o linie mai jos cu o patratica pe secunda. Mutarile tale constau in mutarea scutului in stanga sau dreapta cu o patratica pe secunda. Un zombie va fi eliminat daca la momentul ajungerii la linia 1 a intrat in scut(coloana sa este inclusa in intervalul curent al scutului).
Tu eşti $Death$, unul din cei patru călări ai apocalipsei, iar task-ul tău este să omori câţi mai mulţi zombi pentru ai popula imperiul cu suflete. Fiind şi un perfecţionist vrei să îi elimini pe toţi pentru a nu-ţi strica titlul $'The Almighty Slasher'$.
Trebuie sa afisezi o serie de miscari ale scutului astfel incat sa prinzi toti zombi! Dai bataie!
Se ştie ca arma ta preferată este $double-scythe$ dar ca să fii optim trebuie să foloseşti **scutul cu plasmă**. Să împărţim toată harta ca un grid infinit. Scutul tău se află la înălţimea 1 şi cu capătul din stânga la coordonata orizontală 1, iar scutul are formă de dreptunghi de lăţime $1$ şi lungime $L$. Zombi se află desupra ta, la nişte coordonate de start predefinite, aceştia fiind reprezentaţi prin pătrăţele de $1x1$. Zombi se mută cu o pătrăţică mai jos la fiecare secundă. Mutările tale în fiecare secundă constau în mutarea scutului în stânga, dreapta cu o pătrăţică sau stat pe loc. Un zombie va fi eliminat dacă la momentul ajungerii la înălţimea 1 a intrat în scut (formal, dacă coordonata sa orizontală este inclusă în intervalul curent al scutului $[start, start + L - 1]$).
 
Trebuie să afişezi o serie de miscări ale scutului astfel încât să prinzi toţi zombi! Dă-i bătaie!
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $shield.in$ va contine pe prima linia N si X, reprezentand numarul de zombi respectiv lungimea scutului. Pe urmatoarele N linii se vor afla doua numere L si C reprezentand linia si coloana unui zombie.
Fişierul de intrare $shield.in$ va conţine pe prima linie $N$ şi $L$, reprezentând numărul de zombi respectiv lungimea scutului. Pe următoarele $N$ linii se vor afla două numere $H$ şi $C$ reprezentând înălţimea, respectiv coordonata orizonta unui zombie.
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $shield.out$ va contine pe prima linie K, numarul de miscari folosite. Dupa urmeaza K linii de forma "left Y" sau "right Y" care reprezinta in ce directie si cat va fi mutat scutul. Suma Y-urilor trebuie sa fie egala cu linia maxima a unui zombie din input - 1. (left/right Y = scutul va fi mutat left/right cu o patratica pe secunda in urmatoarele Y secunde)
În fişierul de ieşire $shield.out$ va conţine pe prima linie un şir de K litere de forma "$L$" , "$R$" sau "$S$" care reprezintă în ce direcţie se va misca scutul in acea secundă. ( caracterul "$L$" va reprezenta o mişcare spre stânga, caracterul "$R$" va reprezenta o mişcare spre dreapta, iar caracterul "$S$" va reprezenta stionarea pentru acel moment de timp. $K$ = linia maxima a unui zombie - 1)
h2. Restricţii
* $Coordonatele inamicilor si lungimea scutului se vor afla intre [-10^9^, 10^9^]$
* Coordonatele inamicilor se vor afla în intervalul $[-10^6^, 10^6^]$
* Lungimea scutului se va afla în intervalul $[1, 10^6^]$
* Zombi se află întotdeauna la înălţimi cel puţin egale cu $2$
* $1 ≤ N ≤ 10^5^$
* Este garantat ca există intotdeauna o soluţie
* Orice soluţie se punctează.
h2. Exemplu
  3 11
  5 14
  10 0
| right 4
  left 5
| RRRRLLLLL
|
 
h3. Explicaţie
 
...
 
== include(page="template/taskfooter" task_id="shield") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.