== include(page="template/taskheader" task_id="papuci") ==
Dupa multi ani de cand isi doreste acest lucru, Ionel are in sfarsit sansa sa viziteze muzeul X. Ca orice vizitator, Ionel trebuie sa respecte regulamentul muzeului, astfel ca ghidul i-l explica la intrare. Ionel va vizita cele $N$ camere ale muzeului in ordine, de la camera $1$ la camera $N$. In prima camera, va incalta o pereche de papuci (proprietarii muzeului vor sa protejeze astfel covoarele de o inestimabila valoare), iar in fiecare din camerele urmatoare va da jos perechea de papuci curenta si va lua alta pereche pe care o va purta doar in camera respectiva. Papucii sunt de $26$ de tipuri (etichetate cu literele de la $'a'$ la $'z'$), iar fiecare camera a muzeului dispune de unul din aceste tipuri. Timpul in care Ionel da jos papucii de tipul $i$ si incalta papucii de tipul $j$ este dat de elementul $A[i][j]$ al unei matrice $A$ furnizate la intrarea in muzeu.
Dupa multi ani de cand isi doreste acest lucru, Ionel are in sfarsit ocazia sa viziteze muzeul X. Ca orice vizitator, Ionel trebuie sa respecte regulamentul muzeului, astfel ca ghidul i-l explica la intrare. Baiatul va vizita cele $N$ camere ale muzeului in ordine, de la camera $1$ la camera $N$. In prima camera, va incalta o pereche de papuci (proprietarii muzeului vor sa protejeze astfel covoarele de o inestimabila valoare), iar in fiecare din camerele urmatoare va da jos perechea de papuci curenta si va lua alta pereche pe care o va purta doar in camera respectiva. Papucii sunt de $26$ de tipuri (etichetate cu literele de la $'a'$ la $'z'$), iar fiecare camera a muzeului dispune de o pereche dintr-unul din aceste tipuri. Timpul in care Ionel da jos papucii de tipul $i$ si incalta papucii de tipul $j$ este dat de elementul $A[i][j]$ al unei matrice $A$ furnizate la intrarea in muzeu.
Baiatul isi doreste o vizita cat mai lunga in muzeu, de aceea ghidul ii prezinta Regula Vizitatorilor Speciali. El primeste o lista de $K$ perechi de camere $(a, b)$ si poate decide pana sa isi inceapa vizita ce perechi sa aleaga dintre acestea si sa inlocuiasca papucii din camera $a$ cu papucii din camera $b$ si invers. Apoi se va bucura de vizita si va profita de timpul cat schimba papucii punand cat mai multe intrebari ghidului.
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $papuci.in$ ...
Pe prima linie a fisierului de intrare $papuci.in$ se vor afla $N$ si $K$, reprezentand numarul de camere ale muzeului, respectiv numarul de schimburi de papuci intre camere. Pe linia a doua se va afla un sir de $N$ litere mici ale alfabetului englez, astfel incat al $i$-lea caracter sa reprezinte tipul initial de papuci din camera $i$. Pe urmatoarele $26$ de linii se vor afla cate $26$ de numere reprezentand matricea $A$ ($A[i][j]$ = timpul de care are nevoie Ionel pentru a descalta papucii de tipul $i$ si a incalta papucii de tipul $j$). Pe fiecare din urmatoarele $K$ linii se va afla cate o pereche de numere $a b$ ($a ≤ b$), despartite printr-un spatiu, reprezentand un schimb posibil de papuci intre camerele $a$ si $b$.
h2. Date de iesire
În fişierul de ieşire $papuci.out$ ...
In fisierul de iesire $papuci.out$ se vor scrie pe prima linie 2 numere $X$ si $Y$ reprezentand timpul maxim obtinut de Ionel la schimbarea papucilor, respectiv numarul de schimburi intre camere necesare obtinerii acestui timp $X$. Pe urmatoarea linie se vor scrie $Y$ numere distincte intre $1$ si $K$ bla bla bla
h2. Restrictii
* $... ≤ ... ≤ ...$
* Matricea $A$ nu va fi neaparat simetrica fata de diagonala principala.
h2. Exemplu