Diferente pentru problema/panou intre reviziile #7 si #27

Diferente intre titluri:

panou
Panou

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="panou") ==
Buru are acasa doua panouri cu becuri nou-noute primite cadou de la Mos-Craciun. Ficare panou contine
$N x N$ becuri dispuse sub forma unui caroiaj cu $N$ linii si $N$ coloane, unele dintre becuri fiind aprinse, altele stinse. Astfel putem asocia fiecarui bec o pozitie $i j$ reprezentand linia si coloana pe care este dispus in panou. Sa consideram primul panou ca fiind panoul $A$ iar cel de-al doilea panoul $B$. Sub fiecare bec din panoul $A$ exista cate un comutator. Daca actionam un comutator aflat sub un bec situat pe linia $i$ si coloana $j$ se schimba starea becurilor $A[x][y]$ cu $x = i, y &le; j$ sau $x < i, y = j$, unde prin $A[x][y]$ am notat pozitia becului aflat in panoul $A$ pe linia $x$ si coloana $y$. Prin schimbarea starii unui bec intelegem ca trece din aprins in stins sau din stins in aprins.
 
h2. Cerinta
 
Buru doreste ca, in urma unor comutari panoul $A$ sa arate identic cu panoul $B$. Mai mult, isi doreste sa realizeze asta printr-un numar minim de comutari. Ajutati-l pe Buru!
(Cele doua panouri sunt identice daca un bec pe linia $i$ si coloana $j$ se afla in aceiasi stare pe ambele panouri)
 
Buru are acasa doua panouri cu becuri nou-noute primite cadou de la Mos-Craciun. Ficare panou contine $N x N$ becuri dispuse sub forma unui caroiaj cu $N$ linii si $N$ coloane, unele dintre becuri fiind aprinse, altele stinse. Astfel putem asocia fiecarui bec o pozitie $(i, j)$ reprezentand linia si coloana pe care este dispus in panou. Sa consideram primul panou ca fiind panoul $A$ iar cel de-al doilea panoul $B$. Sub fiecare bec din panoul $A$ exista cate un comutator. Daca actionam un comutator aflat sub un bec situat pe linia $i$ si coloana $j$ se schimba starea tuturor becurilor din pozitiile de forma {$(x, y)$} cu $x = i, y &le; j$ si starea tuturor becurilor din pozitiile de forma {$(x, y)$} cu $x < i, y = j$ ( mai exact se schimba starea tuturor becurilor de pe aceeasi linie si coloane mai mici, starea becurilor de pe aceeasi coloana si linii mai mici si starea becului corespunzator intrerupatorului actionat ). Prin schimbarea starii unui bec intelegem ca trece din aprins in stins sau din stins in aprins.
Buru doreste ca, in urma unor comutari, panoul $A$ sa arate identic cu panoul $B$. Mai mult, isi doreste sa realizeze acest lucru printr-un numar minim de comutari. Ajutati-l pe Buru!
h2. Date de intrare
Pe prima linia a fisierul de intrare $panou.in$ se gaseste un numar natural $N$ cu semnificatia din enunt. Pe urmatoarele $N$ linii se gasesc cate $N$ caractere $0$ sau $1$ reprezentand starea unui bec
de pe primul panou (panoul $A$). In continuare, urmeaza $N$ linii care contin $N$ caractere $0$ sau $1$ reprezentand configuratia panoului $B$.
Pe prima linia a fisierul de intrare $panou.in$ se gaseste un numar natural $N$ cu semnificatia din enunt. Pe urmatoarele $N$ linii se gasesc cate $N$ caractere $0$ sau $1$ separate de un singur spatiu reprezentand starea unui bec de pe primul panou (panoul $A$). In continuare, urmeaza $N$ linii care contin $N$ caractere $0$ sau $1$ separate printr-un spatiu reprezentand configuratia panoului $B$. ( $0$ semnifica un bec stins, iar $1$ inseamna ca becul este aprins)
h2. Date de iesire
h2. Restrictii
* $1 &le; N &le; 500$
* Cele doua panouri sunt identice daca un bec pe linia $i$ si coloana $j$ se afla in aceiasi stare pe ambele panouri
* Cele doua panouri sunt identice daca orice bec situat pe linia $i$ si coloana $j$ se afla in aceeasi stare pe ambele panouri
h2. Exemplu
table(example). |_. panou.in |_. panou.out |
| 2
  1 0
  1 0
  0 0
  0 0
| 3
  0 1 0
  1 1 0
  0 0 0
  0 0 0
  0 0 0
  0 0 0
| 1
|
h3. Explicatie
Actionand comutarul situat pe pozitia (2, 1) cele doua panouri devin identice.
Actionand comutatorul situat pe pozitia (2, 2) cele doua panouri devin identice.
== include(page="template/taskfooter" task_id="panou") ==
 
 
 

Nu exista diferente intre securitate.

Diferente intre topic forum:

 
1984