Revizia anterioară Revizia următoare
Fişierul intrare/ieşire: | minesweeper2.in, minesweeper2.out | Sursă | Algoritmiada 2015 Runda 1 |
Autor | Eugenie Daniel Posdarascu | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.15 sec | Limită de memorie | 20480 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Minesweeper 2
Akiyama a gasit un nou joc. Minesweeper pe o tabla de 2*N(o tabla cu 2 linii si N coloane). Akiyama stie ca in Minesweeper casutele din matrice sunt de 2 tipuri: cu bombe si fara. Cu toate acestea, acest joc este putin diferit: casutele de pe prima linie nu contin bombe. Akiyama trebuie sa determine cate configuratii posibile sunt pentru cea dea doua linie, stiind pentru fiecare element de pe linia 1 cu cate bombe se invecineaza.
Date de intrare
Fişierul de intrare minesweeper2.in va contine pe prima linie un numar natural N. Pe urmatoarea linie vor fi N numere naturale, elementul al i-lea reprezentand numarul de bombe cu care se invecineaza casuta de pe linia 1, coloana i.
Date de ieşire
Fişierul de ieşire minesweeper2.out va contine un singur numar natural reprezentand numarul configuratiilor posibile pentru linia 2 a matricei, modulo 666013
Restricţii
- 1 ≤ N ≤ 300.000
Exemplu
minesweeper2.in | minesweeper2.out |
---|---|
3 2 3 2 | 1 |
Explicaţie
Exista o singura posibilitate: linia 2 completata in intregime cu bombe.