Atenţie! Aceasta este o versiune veche a paginii, scrisă la 2014-11-29 18:39:58.
Revizia anterioară   Revizia următoare  

 

Fişierul intrare/ieşire:minesweeper2.in, minesweeper2.outSursăAlgoritmiada 2015 Runda 1
AutorEugenie Daniel PosdarascuAdăugată deeudanipEugenie Daniel Posdarascu eudanip
Timp execuţie pe test0.15 secLimită de memorie20480 kbytes
Scorul tăuN/ADificultatenormalnormalnormalnormalnormal

Vezi solutiile trimise | Statistici

Minesweeper 2

Akiyama a gasit un nou joc. Minesweeper pe o tabla de 2*N(o tabla cu 2 linii si N coloane). Akiyama stie ca in Minesweeper casutele din matrice sunt de 2 tipuri: cu bombe si fara. Cu toate acestea, acest joc este putin diferit: casutele de pe prima linie nu contin bombe (doar casutele de pe linia 2 contin). Akiyama trebuie sa determine cate configuratii posibile sunt pentru cea dea doua linie, stiind pentru fiecare element de pe linia 1 cu cate bombe se invecineaza.

Date de intrare

Fişierul de intrare minesweeper2.in va contine pe prima linie un numar natural N. Pe urmatoarea linie vor fi N numere naturale, elementul al i-lea reprezentand numarul de bombe cu care se invecineaza casuta de pe linia 1, coloana i.

Date de ieşire

Fişierul de ieşire minesweeper2.out va contine un singur numar natural reprezentand numarul configuratiilor posibile pentru linia 2 a matricei, modulo 666013

Restricţii

  • 1 ≤ N ≤ 300.000

Exemplu

minesweeper2.inminesweeper2.out
3
2 3 2
1

Explicaţie

Exista o singura posibilitate: linia 2 completata in intregime cu bombe.

Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?