Atenţie! Aceasta este o versiune veche a paginii, scrisă la 2014-11-17 20:20:56.
Revizia anterioară   Revizia următoare  

 

Fişierul intrare/ieşire:mere.in, mere.outSursăFMI No Stress 5
AutorMarius Dumitran, Teodor PlopAdăugată defmins123FMI No Stress fmins123
Timp execuţie pe test0.1 secLimită de memorie8192 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

Mere

A venit rândul celor doi buni prieteni, Georgel şi Petrel, să apară în această problemă. Aceştia au un coş în care se află exact N mere. Ei s-au gândit să se joace un joc cu aceste mere, bazat pe următoarele reguli:

  • Cei doi vor muta alternativ.
  • Georgel mută întotdeauna primul.
  • Jucătorul de la mutare trebuie să ia un număr natural între 1 şi K mere din coş.
  • Jocul se termină în momentul în care în coş rămân strict mai puţin de K mere, iar câştigătorul este declarat cel care a luat cele mai multe mere! Dacă amandoi jucătorii au strâns acelaşi număr de mere, rezultatul jocului este remiză.

Date de intrare

Fişierul de intrare mere.in conţine două numere naturale N şi K, având semnificaţia din enunţ.

Date de ieşire

În fişierul de ieşire mere.out se va găsi numele câştigătorului jocului:

  • în cazul în care Georgel câştigă, se va afişa Georgel
  • în cazul în care Petrel câştigă, se va afişa Petrel
  • dacă jocul se termină cu o remiză, se va afişa Remiza

Restricţii

  • 1 ≤ N ≤ 109
  • 1 ≤ K ≤ 109

Exemplu

mere.inmere.out
10 6
Georgel
5 10
Remiza

Explicaţie

Pentru primul test, Georgel va lua 6 mere din coş. În coş vor rămâne exact 4 mere, deci jocul se termină. Georgel a strâns 6 mere, iar Petrel 0. Deci, Georgel este câştigător.

Pentru cel de-al doilea test, Georgel nu are voie să ia mere din coş, din moment ce coşul nu are cel puţin 10 mere în el. Jocul se termină remiză, pentru că ambii au strâns 0 mere.

Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?