Atenţie! Aceasta este o versiune veche a paginii, scrisă la 2014-11-17 20:15:05.
Revizia anterioară   Revizia următoare  

 

Fişierul intrare/ieşire:mere.in, mere.outSursăFMI No Stress 5
AutorMarius Dumitran, Teodor PlopAdăugată defmins123FMI No Stress fmins123
Timp execuţie pe test0.1 secLimită de memorie8192 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

Mere

A venit rândul celor doi buni prieteni, Georgel şi Petrel, să apară în această problemă. Aceştia au un coş în care se află exact N mere. Ei s-au gândit să se joace un joc cu aceste mere, bazat pe următoarele reguli:

  • Cei doi vor muta alternativ.
  • Georgel mută întotdeauna primul.
  • Jucătorul de la mutare trebuie să ia un număr natural între 1 şi K mere din coş.
  • Jocul se termină în momentul în care în coş rămân strict mai puţin de K mere, iar câştigătorul este declarat cel care a luat cele mai multe mere! Dacă amandoi jucătorii au strâns acelaşi număr de mere, rezultatul jocului este remiză.

Date de intrare

Fişierul de intrare mere.in conţine două numere naturale N şi K, având semnificaţia din enunţ.

Date de ieşire

În fişierul de ieşire mere.out se va găsi numele câştigătorului jocului:

  • în cazul în care Georgel câştigă, se va afişa Georgel
  • în cazul în care Petrel câştigă, se va afişa Petrel
  • dacă jocul se termină cu o remiză, se va afişa Remiza

Restricţii

  • 1 ≤ N ≤ 109
  • 1 ≤ K ≤ 109

Exemplu

mere.inmere.out
10 6
Georgel
5 10
Remiza

Explicaţie

Pentru primul test, Georgel va lua 6 mere din coş. În coş vor rămâne exact 4 mere, deci jocul se termină. Georgel a strâns 6 mere, iar Petrel 0. Deci, Georgel este câştigător.

Pentru cel de-al doilea test, Georgel nu are voie să ia mere din coş, din moment ce coşul nu are cel puţin 10 mere în el.

Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?