== include(page="template/taskheader" task_id="meci") ==
Se dau $M$ meciuri care nu se pot termina la egalitate. La sfarsitul fiecarui meci, un punct este acordat invingatorului. Determinati o modalitate de a stabili castigatorii fiecarui meci astfel incat sa se obtina un punctaj maxim cat mai mic. In caz de egalitate, se cere solutia in care punctajul minim este cat mai mare.
Poveste şi cerinţă...
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $meci.in$ contine numarul $T$ de teste pe prima linie. Urmatoarele linii contin cele t teste:
Numerele $N$ de jucatori si $M$ de meciuri pe prima linie, iar pe urmatoarele $M$ linii cate 2 numere, reprezentand indicii a doi jucatori care vor juca un meci. Daca o pereche apare de mai multe ori in fisier, inseamna ca cei 2 vor juca mai multe meciuri.
Fişierul de intrare $meci.in$ ...
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $meci.out$ se vor afisa pe linii separate raspunsurile la cele $T$ teste, continand punctajul maxim minim despartit printr-un spatiu de punctajul minim maxim.
În fişierul de ieşire $meci.out$ ...
h2. Restricţii
* $T ≤ 25$
* $N ≤ 50$
* $M ≤ 200$
* Pentru fiecare din cele $T$ teste, cele $M$ linii descriind meciurile sunt generate random. Adica cei doi indici de pe fiecare astfel de linie sunt alesi cu probabilitate uniforma din multimea perechilor de numere naturale nenule distincte mai mici sau egale cu $N$
* $... ≤ ... ≤ ...$
h2. Exemplu
table(example). |_. meci.in |_. meci.out |
| 1
5 5
1 2
1 3
1 4
2 3
4 5
| 1 1
| This is some
text written on
multiple lines.
| This is another
text written on
multiple lines.
|
h3. Explicaţie
Primul meci e castigat de primul jucator, al doilea de al treilea, al treilea de al patrulea, al patrulea de al doilea, al cincilea de al cincilea - in asa fel incat sa se obtina punctaj maxim minim egal cu $1$, si punctaj minim maxim egal tot cu $1$.
...
== include(page="template/taskfooter" task_id="meci") ==