Diferente pentru problema/meci intre reviziile #2 si #6

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="meci") ==
Se dau $M$ meciuri care nu se termina la egalitate. Castigatorul primeste un punct. Determinati o modalitate de a impartii victoriile in meciuri astfel incat sa obtineti punctajul maxim cat mai mic. In caz de egalitate dupa solutii, gasiti o varianta in care punctajul minim este cat mai mare. In caz din nou de egalitate, afisati orice solutie.
Se dau $M$ meciuri care nu se pot termina la egalitate. La sfarsitul fiecarui meci, un punct este acordat invingatorului. Determinati o modalitate de a stabili castigatorii fiecarui meci astfel incat sa se obtina un punctaj maxim cat mai mic. In caz de egalitate, se cere solutia in care punctajul minim este cat mai mare.
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $meci.in$ contine numerele $N$ de jucatri si $M$ de meciuri pe prima linie, iar pe urmatoarele $M$ linii cate 2 numere, reprezentand indicii a doi jucatori care au meci. Daca o pereche apare de mai multe ori in fisier, inseamna ca cei 2 joaca mai multe meciuri.
Fişierul de intrare $meci.in$ contine numarul $T$ de teste pe prima linie. Urmatoarele linii contin cele t teste:
Numerele $N$ de jucatori si $M$ de meciuri pe prima linie, iar pe urmatoarele $M$ linii cate 2 numere, reprezentand indicii a doi jucatori care vor juca un meci. Daca o pereche apare de mai multe ori in fisier, inseamna ca cei 2 vor juca mai multe meciuri.
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $meci.out$ se afla punctajul maxim minim despartit printr-un spatiu de punctajul minim maxim pe prima linie, iar pe urmatoarele $M$ linii castigatorul meciului de pe linia corespunzatoare fisierului de intrare.
În fişierul de ieşire $meci.out$ se vor afisa pe linii separate raspunsurile la cele $T$ teste, continand punctajul maxim minim despartit printr-un spatiu de punctajul minim maxim.
h2. Restricţii
* $N ≤ 100$
* $M ≤ 500$
* Pentru 40 de puncte, $N, M ≤ 10$
* $T ≤ 25$
* $N ≤ 50$
* $M ≤ 200$
* Pentru fiecare din cele $T$ teste, cele $M$ linii descriind meciurile sunt generate random. Adica cei doi indici de pe fiecare astfel de linie sunt alesi cu probabilitate uniforma din multimea perechilor de numere naturale nenule distincte mai mici sau egale cu $N$
h2. Exemplu
table(example). |_. meci.in |_. meci.out |
| 5 5
| 1
5 5
1 2
1 3
1 4
2 3
4 5
| 1 1
1
3
4
2
5
|
h3. Explicaţie

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.