Atenţie! Aceasta este o versiune veche a paginii, scrisă la 2007-03-20 18:13:42.
Revizia anterioară   Revizia următoare  

 

Fişierul intrare/ieşire:joc4.in, joc4.outSursăAlgoritmus, runda 6
AutorCiprian CanaAdăugată decromdioxidSasa Pastor cromdioxid
Timp execuţie pe test0.1 secLimită de memorie5120 kbytes
Scorul tăuN/ADificultatenormalnormalnormalnormalnormal

Vezi solutiile trimise | Statistici

Joc4

Doua persoane participa la un joc. Pe tabla de joc este reprezentat un graf conex, neorientat, cu N varfuri. Fiecare jucator are asociat un anumit varf. La fiecare runda unul dintre jucatori trebuie sa gaseasca un drum de la nodul sau la nodul adversarului. In momentul in care un jucator gaseste un astfel de drum este randul adversarului sa mute. Nodurile prin care s-a trecut nu mai pot fi folosite in constructia unui alt drum (cu exceptia nodurilor asociate jucatorilor). O runda este completa daca jucatorul reuseste sa determine un drum de la nodul sau la nodul adversarului. Orice runda incompleta determina incheierea jocului. Dat fiind graful pe care se desfasoara jocul, sa se determine numarul maxim de runde complete care se pot incheia.

Date de intrare

Pe prima linie a fisierului joc4.in se afla patru valori intregi N, M, A si B. N (1<=N<=250) reprezinta numarul de noduri ale grafului, M (1<=M<=5000) numarul de muchii iar A si B varfurile asociate celor doi jucatori. Pe urmatoarele M linii se afla cate doua valori x si y, indicand ca in graf exista muchie intre varfurile x si y.

Date de iesire

In fisierul joc4.out se va afisa numarul de runde complete ce se pot desfasura.

Restrictii

  • 1 ≤ N ≤ 250
  • 1 ≤ M ≤ 5000

Exemplu

joc4.injoc4.out
9 13 1 9
1 2
1 3
1 4
2 5
2 6
3 4
3 6
4 7
5 8
6 8
6 9
7 9
8 9
3

Explicatie

...

Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?