Diferente pentru problema/joc3 intre reviziile #3 si #6

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

==Include(page="template/taskheader" task_id="joc3")==
lucrez acum eu
 
==Include(page="template/raw")==
 
Link: [1]File-List
 
Joc3
 
 
 
Gigel si Andrei au N saci cu pietre pretioase numerotati de la 1 la N. Pentru ca nu vor sa imparta pietrele intre ei, au hotarat sa joace un joc iar castigatorul sa ia toate pietrele. Jocul consta in efectuarea alternativa a unor mutari. O mutare consta in selectarea unor pietre dintr-un sac i (1 <= i < N) si mutarea acestora in sacul i + 1. Jucatorul care nu mai poate efectua nici o mutare (atunci cand toate pietrele sunt asezate in ultimul sac) pierde jocul.
Gigel si Andrei au $N$ saci cu pietre pretioase numerotati de la $1$ la $N$. Pentru ca nu vor sa imparta pietrele intre ei, au hotarat sa joace un joc iar castigatorul sa ia toate pietrele. Jocul consta in efectuarea alternativa a unor mutari. O mutare consta in selectarea unor pietre dintr-un sac $i$ ({$1$} &le; $i$ &lt; $N$) si mutarea acestora in sacul $i+1$. Jucatorul care nu mai poate efectua nici o mutare (atunci cand toate pietrele sunt asezate in ultimul sac) pierde jocul.
h2. Cerinta
Stiind atat numarul de saci si configuratia acestora, cat si faptul ca Gigel va efectua prima mutare determinati, daca exista, o strategie de castig pentru el.
h2. Date de Intrare
 
Pe prima linie a fisierului joc3.in se va afla N, numarul de saci. Urmeaza N linii, pe linia i aflandu-se numarul de pietre pretioase din sacul i.
h2. Date de intrare
h2. Date de Iesire
Pe prima linie a fisierului $joc3.in$ se va afla $N$, numarul de saci. Urmeaza $N$ linii, pe linia $i$ aflandu-se numarul de pietre pretioase din sacul $i$.
In cazul in care Gigel nu are strategie de castig fisierul de iesire joc3.out va contine pe prima linie valoarea -1. Altfel, afisati pe prima linie numerele p si q ce codifica mutarea initiala pe care ar trebui sa o efectueze Gigel pentru a castiga jocul (p este numarul sacului, iar q numarul de pietre). In cazul in care exista mai multe mutari initiale ce ar putea duce la castigarea sigura a jocului, afisati mutarea care are p minim. Daca totusi mai sunt cazuri de egalitate, afisati mutarea cu q minim.
h2. Date de iesire
h2. Restrictii si precizari:
In cazul in care Gigel nu are strategie de castig fisierul de iesire $joc3.out$ va contine pe prima linie valoarea $-1$. Altfel, afisati pe prima linie numerele $p$ si $q$ ce codifica mutarea initiala pe care ar trebui sa o efectueze Gigel pentru a castiga jocul ({$p$} este numarul sacului, iar $q$ numarul de pietre). In cazul in care exista mai multe mutari initiale ce ar putea duce la castigarea sigura a jocului, afisati mutarea care are $p$ minim. Daca totusi mai sunt cazuri de egalitate, afisati mutarea cu $q$ minim.
o 1 <= N <= 100000
h2. Restrictii si precizari
o 0 <= numarul de pietre dintr-un sac <= 10000
* $1$ &le; $N$ &le; $100.000$
* $0$ &le; numarul de pietre dintr-un sac &le; $10.000$
h2. Exemplu:
 
joc3.in joc3.out Explicatii
5 2 2 Efectuand aceasta mutare Gigel va castiga daca va continua sa joace perfect. Nu exista alta mutare cu p sau q mai mic.
h2. Exemple
table(example). |_. joc3.in |_. joc3.out |
| 5
2
 
5
 
4
 
3
1 | 2 2 |
1
5 -1 Cum toate pietrele sunt asezate in ultimul sac, Gigel nu poate efectua vreo mutare.
h3. Explicatie
0
Efectuand aceasta mutare Gigel va castiga daca va continua sa joace perfect. Nu exista alta mutare cu $p$ sau $q$ mai mic.
table(example). |_. joc3.in |_. joc3.out |
| 5
0
 
0
 
0
0
10000 | -1 |
10000
 
 
h3. Explicatie
References
Cum toate pietrele sunt asezate in ultimul sac, Gigel nu poate efectua vreo mutare.
Visible links
1. file:///home/eval/eval/www/infoarena/docs/arhiva/joc3/enunt_files/filelist.xml
==Include(page="template/taskfooter" task_id="joc3")==
 
 
 

Nu exista diferente intre securitate.

Diferente intre topic forum:

 
1318