Pagini recente » Atasamentele paginii Decrease | Bmap | Monitorul de evaluare | Diferente pentru problema/progr intre reviziile 24 si 23 | Diferente pentru problema/joc3 intre reviziile 1 si 6
Diferente pentru
problema/joc3 intre reviziile
#1 si
#6
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
==Include(page="template/taskheader" task_id="joc3")==
==Include(page="template/raw")==
Link: [1]File-List
Joc3
Gigel si Andrei au N saci cu pietre pretioase numerotati de la 1 la N. Pentru ca nu vor sa imparta pietrele intre ei, au hotarat sa joace un joc iar castigatorul sa ia toate pietrele. Jocul consta in efectuarea alternativa a unor mutari. O mutare consta in selectarea unor pietre dintr-un sac i (1 <= i < N) si mutarea acestora in sacul i + 1. Jucatorul care nu mai poate efectua nici o mutare (atunci cand toate pietrele sunt asezate in ultimul sac) pierde jocul.
h2. Cerinta
Stiind atat numarul de saci si configuratia acestora, cat si faptul ca Gigel va efectua prima mutare determinati, daca exista, o strategie de castig pentru el.
h2. Date de Intrare
Pe prima linie a fisierului joc3.in se va afla N, numarul de saci. Urmeaza N linii, pe linia i aflandu-se numarul de pietre pretioase din sacul i.
h2. Date de Iesire
In cazul in care Gigel nu are strategie de castig fisierul de iesire joc3.out va contine pe prima linie valoarea -1. Altfel, afisati pe prima linie numerele p si q ce codifica mutarea initiala pe care ar trebui sa o efectueze Gigel pentru a castiga jocul (p este numarul sacului, iar q numarul de pietre). In cazul in care exista mai multe mutari initiale ce ar putea duce la castigarea sigura a jocului, afisati mutarea care are p minim. Daca totusi mai sunt cazuri de egalitate, afisati mutarea cu q minim.
h2. Restrictii si precizari:
o 1 <= N <= 100000
o 0 <= numarul de pietre dintr-un sac <= 10000
h2. Exemplu:
joc3.in joc3.out Explicatii
5 2 2 Efectuand aceasta mutare Gigel va castiga daca va continua sa joace perfect. Nu exista alta mutare cu p sau q mai mic.
2
5
4
3
1
5 -1 Cum toate pietrele sunt asezate in ultimul sac, Gigel nu poate efectua vreo mutare.
0
0
0
0
10000
==Include(page="template/taskheader" task_id="joc3")==
Gigel si Andrei au $N$ saci cu pietre pretioase numerotati de la $1$ la $N$. Pentru ca nu vor sa imparta pietrele intre ei, au hotarat sa joace un joc iar castigatorul sa ia toate pietrele. Jocul consta in efectuarea alternativa a unor mutari. O mutare consta in selectarea unor pietre dintr-un sac $i$ ({$1$} ≤ $i$ < $N$) si mutarea acestora in sacul $i+1$. Jucatorul care nu mai poate efectua nici o mutare (atunci cand toate pietrele sunt asezate in ultimul sac) pierde jocul.
h2. Cerinta
Stiind atat numarul de saci si configuratia acestora, cat si faptul ca Gigel va efectua prima mutare determinati, daca exista, o strategie de castig pentru el.
h2. Date de intrare
Pe prima linie a fisierului $joc3.in$ se va afla $N$, numarul de saci. Urmeaza $N$ linii, pe linia $i$ aflandu-se numarul de pietre pretioase din sacul $i$.
h2. Date de iesire
In cazul in care Gigel nu are strategie de castig fisierul de iesire $joc3.out$ va contine pe prima linie valoarea $-1$. Altfel, afisati pe prima linie numerele $p$ si $q$ ce codifica mutarea initiala pe care ar trebui sa o efectueze Gigel pentru a castiga jocul ({$p$} este numarul sacului, iar $q$ numarul de pietre). In cazul in care exista mai multe mutari initiale ce ar putea duce la castigarea sigura a jocului, afisati mutarea care are $p$ minim. Daca totusi mai sunt cazuri de egalitate, afisati mutarea cu $q$ minim.
h2. Restrictii si precizari
* $1$ ≤ $N$ ≤ $100.000$
* $0$ ≤ numarul de pietre dintr-un sac ≤ $10.000$
h2. Exemple
table(example). |_. joc3.in |_. joc3.out |
| 5
2
5
4
3
1 | 2 2 |
h3. Explicatie
Efectuand aceasta mutare Gigel va castiga daca va continua sa joace perfect. Nu exista alta mutare cu $p$ sau $q$ mai mic.
table(example). |_. joc3.in |_. joc3.out |
| 5
0
0
0
0
10000 | -1 |
h3. Explicatie
Cum toate pietrele sunt asezate in ultimul sac, Gigel nu poate efectua vreo mutare.
==Include(page="template/taskfooter" task_id="joc3")==
References
Visible links
1. file:///home/eval/eval/www/infoarena/docs/arhiva/joc3/enunt_files/filelist.xml
==Include(page="template/taskfooter" task_id="joc3")==
Nu exista diferente intre securitate.
Diferente intre topic forum: