Diferente pentru problema/game1 intre reviziile #1 si #9

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="game1") ==
Poveste şi cerinţă...
Aceasta problema are dificultate medie.
 
Doi jucători joacă următorul joc:
 
Ei au o tablă de (M + 1) x (N + 1) celule. Pe linia M + 1 şi pe coloana N + 1 se regăsesc valori pozitive.
În colţul din stânga sus al tablei, celula (1, 1), se află un jeton pe care cei doi îl mută alternativ. O mutare constă în deplasarea jetonului în jos sau în dreapta. Mai formal, din celula (i, j) jetonul se poate muta în celula (i + 1, j) sau (i, j + 1).
Dacă jetonul ajunge pe ultima linie sau pe ultima coloană, jocul se termină şi jucătorul 1 câştigă un număr de puncte egal cu valoarea aflată în celula în care a ajuns jetonul.
Prima mutare este efectuată de jucăţorul 1.
 
Considerând că amândoi jucătorii joacă perfect, care este câştigul maxim pe care îl poate câştiga primul jucătorul 1 ?
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $game1.in$ ...
Fişierul de intrare $game1.in$ conţine pe prima linie numerele M şi N, pe linia a doua N numere întregi, reprezentând valorile de pe linia M + 1 coloanele 1 - N, iar pe linia a treia M numere reprezentând valorile de pe coloana N + 1, liniile 1 – M. Pe poziţia (M + 1,N + 1) putem considera că se află numărul 0, poziţia fiind inaccesibilă, în condiţiile jocului.
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $game1.out$ ...
Fişierul de ieşire $game1.out$ va conţine o singură linie pe care va fi scris un număr reprezentând câştigul maxim al jucătorului 1.
h2. Restricţii
* $... ≤ ... ≤ ...$
* M, N ≤ 200
* Valorile din celule sunt numere mai mici sau egale cu 4000
h2. Exemplu
table(example). |_. game1.in |_. game1.out |
| This is some
  text written on
  multiple lines.
| This is another
  text written on
  multiple lines.
| 2 2
  2 1
  3 4
| 3
|
h3. Explicaţie
...
Matricea arată în felul următor:
 
X . 3
. . 4
2 1 0
 
X reprezintă jetonul, iar . reprezintă o celulă goală.
Jucătorul unu va muta jetonul către dreapta ajungându-se la starea:
 
. X 3
. . 4
2 1 0
 
Jucătorul 2 poate muta în celula cu valoare 3 terminând jocul cu scorul 3, sau poate muta în jos, urmând ca jucătorul 1 să mute în dreapta terminând jocul cu scorul 4. Cum ambii jucători joacă perfect jucătorul 2 va alege varianta care îi minimează pierderea deci va termina jocul cu scorul 3.
== include(page="template/taskfooter" task_id="game1") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.