Pagini recente » Atasamentele paginii Atac | Diferente pentru problema/flip intre reviziile 2 si 8
Diferente pentru
problema/flip intre reviziile
#2 si
#8
Diferente intre titluri:
Diferente intre continut:
== include(page="template/taskheader" task_id="flip") ==
==Include(page="template/taskheader" task_id="flip")==
Poveste ...
Gigel a descoperit un nou joc pe care l-a numit "Flip". Acesta se joaca pe o tabla dreptunghiulara de dimensiuni $N*M$ care contine numere intregi. Fiecare linie si fiecare coloana are un comutator care schimba starea tuturor elementelor de pe acea linie sau coloana, inmultindu-le cu {$-1$}. Scopul jocului este ca pentru o configuratie data a tablei de joc sa se actioneze asupra liniilor si coloanelor astfel incat sa se obtina o tabla cu suma elementelor cat mai mare.
h2. Cerinta
...
Dandu-se o configuratie pentru tabla "Flip", realizati un program care sa determine suma maxima pe care Gigel o poate obtine.
h2. Restrictii
h2. Date de Intrare
...
Prima linie a fisierului $flip.in$ contine doua numere intregi $N$ si {$M$}, separate prin cate un spatiu, care reprezinta dimensiunea tablei. Urmatoarele $N$ linii contin cate $M$ numere intregi seperate prin cate un spatiu care descriu configuratia tablei de joc.
h2. Date de intrare
h2. Date de Iesire
...
Prima linie a fisierului $flip.out$ contine un numar care va reprezenta suma maxima pe care Gigel o poate obtine comutand liniile si coloanele tablei de joc.
h2. Date de iesire
h2. Restrictii si precizari
...
* $1 ≤ N, M ≤ 16$
* Tabla de joc contine numere intregi din intervalul [{$-1.000.000,1.000.000$}]
h2. Exemplu
| flip.in | flip.out |
| linia1
linia2
linia3
| linia1
linia2
|
table(example). |_. flip.in |_. flip.out |
| 5 3
4 -2 2
3 -1 5
2 0 -3
4 1 -3
5 -3 2
| 28 |
h3. Explicatie
Se comuta coloana a doua si linia a treia.
==Include(page="template/taskfooter" task_id="flip")==
== include(page="template/taskfooter" task_id="flip") ==
Nu exista diferente intre securitate.
Diferente intre topic forum: