Pagini recente » Diferente pentru problema/atac intre reviziile 5 si 9 | Monitorul de evaluare | Atasamentele paginii Clasament2 | Diferente pentru problema/biti intre reviziile 6 si 8 | Diferente pentru problema/flip intre reviziile 1 si 8
Diferente pentru
problema/flip intre reviziile
#1 si
#8
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
==Include(page="template/taskheader" task_id="flip")==
==Include(page="template/taskheader" task_id="flip")==
Gigel a descoperit un nou joc pe care l-a numit "Flip". Acesta se joaca pe o tabla dreptunghiulara de dimensiuni $N*M$ care contine numere intregi. Fiecare linie si fiecare coloana are un comutator care schimba starea tuturor elementelor de pe acea linie sau coloana, inmultindu-le cu {$-1$}. Scopul jocului este ca pentru o configuratie data a tablei de joc sa se actioneze asupra liniilor si coloanelor astfel incat sa se obtina o tabla cu suma elementelor cat mai mare.
h2. Cerinta
Dandu-se o configuratie pentru tabla "Flip", realizati un program care sa determine suma maxima pe care Gigel o poate obtine.
h2. Date de Intrare
Prima linie a fisierului $flip.in$ contine doua numere intregi $N$ si {$M$}, separate prin cate un spatiu, care reprezinta dimensiunea tablei. Urmatoarele $N$ linii contin cate $M$ numere intregi seperate prin cate un spatiu care descriu configuratia tablei de joc.
h2. Date de Iesire
Prima linie a fisierului $flip.out$ contine un numar care va reprezenta suma maxima pe care Gigel o poate obtine comutand liniile si coloanele tablei de joc.
h2. Restrictii si precizari
* $1 ≤ N, M ≤ 16$
* Tabla de joc contine numere intregi din intervalul [{$-1.000.000,1.000.000$}]
h2. Exemplu
table(example). |_. flip.in |_. flip.out |
| 5 3
4 -2 2
3 -1 5
2 0 -3
4 1 -3
5 -3 2
| 28 |
h3. Explicatie
Se comuta coloana a doua si linia a treia.
==Include(page="template/taskfooter" task_id="flip")==
==Include(page="template/raw")==
Link: [1]File-List
Jocul Flip
Gigel a descoperit un nou joc pe care l-a numit "Flip". Acesta se joaca pe o tabla dreptunghiulara de dimensiuni N*M care contine numere intregi. Fiecare linie si fiecare coloana are un comutator care schimba starea tuturor elementelor de pe acea linie sau coloana, inmultindu-le cu -1. Scopul jocului este ca pentru o configuratie data a tablei de joc sa se actioneze asupra liniilor si coloanelor astfel incat sa se obtina o tabla cu suma elementelor cat mai mare.
h2. Cerinta
Dandu-se o configuratie pentru tabla "Flip", realizati un program care sa determine suma maxima pe care Gigel o poate obtine.
h2. Date de Intrare
Prima linie a fisierului flip.in contine doua numere intregi N si M, separate prin cate un spatiu, care reprezinta dimensiunea tablei. Urmatoarele N linii contin cate M numere intregi seperate prin cate un spatiu care descriu configuratia tablei de joc.
h2. Date de Iesire
Prima linie a fisierului flip.out contine un numar care va reprezenta suma maxima pe care Gigel o poate obtine comutand liniile si coloanele tablei de joc.
h2. Restrictii si precizari
S 1 <= N, M <= 16
S Tabla de joc contine numere intregi din intervalul [-1.000.000,1.000.000]
h2. Exemplu
flip.in flip.out Explicatie
5 3 28 Se comuta coloana a doua si linia a treia
4 -2 2
3 -1 5
2 0 -3
4 1 -3
5 -3 2
References
Visible links
1. file:///home/eval/eval/www/infoarena/docs/arhiva/flip/enunt.files/filelist.xml
==Include(page="template/taskfooter" task_id="flip")==
Nu exista diferente intre securitate.
Diferente intre topic forum: