Fişierul intrare/ieşire:cerc2.in, cerc2.outSursăHappy Coding 2007
AutorMugurel Ionut AndreicaAdăugată demugurelionutMugurel-Ionut Andreica mugurelionut
Timp execuţie pe test3 secLimită de memorie67583 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

Cerc2

O particula de lumina (un foton) a fost plasat la momentul de timp 0 la coordonatele (R,0), in interiorul unui cerc avand centrul la coordonatele (0,0) si raza de R metri. Fotonul se deplaseaza spre punctul (R*cos(alfa) , R*sin(alfa)) cu o viteza de 1 metru pe secunda (este un foton foarte lenes). Cand loveste punctul respectiv, fotonul este reflectat conform regulilor obisnuite de reflectie a luminii (vezi figura de mai jos) si isi continua calatoria in interiorul cercului, schimbandu-si directia de fiecare data cand atinge conturul cercului.

Determinati la ce distanta de centrul cercului este pozitionat fotonul dupa exact S secunde de la inceputul calatoriei sale infinite.

Date de intrare

Prima linie a fisierului de intrare cerc2.in contine numarul de teste T. Urmatoarele linii descriu cele T teste. Fiecare test consta dintr-o linie ce contine 3 numere: un numar intreg R, un numar real alfa si un numar intreg S.

Date de iesire

Pentru fiecare test afisati in fisierul de iesire cerc2.out cate o linie continand distanta dintre punctul unde se afla fotonul dupa S secunde si centrul cercului. Se va accepta o eroare de 0.001.

Restrictii

  • 1 ≤ T ≤ 560 000
  • 1 ≤ R ≤ 1000
  • 0 < alfa ≤ 180
  • 0 ≤ S ≤ 1 000 000 000
  • Unghiul alfa este exprimat in grade (nu in radiani) si este dat cu cel mult 5 zecimale.

Exemplu

cerc2.incerc2.out
5
10 135 10
10 135 20
10 135 40
5 45 0
5 45 45
3.902
8.613
7.281
5.000
4.725
Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?

remote content