Diferente pentru problema/bmat intre reviziile #3 si #4

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="bmat") ==
Poveste şi cerinţă...
Eudoxiu si Hurmuzache au la dispozitie o matrice de dimensiune $N$ x $M$ care contine doar elementele $0$ si $1$. Cei doi jucatori vin alternativ la mutare (incepe Eudoxiu, apoi vine Hurmuzache, apoi Eudoxiu si tot asa) si isi aleg (in caz ca este posibil) o submatrice de dimensiune $K$ x $K$, care contine in coltul stanga-sus valoarea $1$, si flipuiesc toate elementele din submatricea respectiva (din 0 devin 1 si din 1 devin 0). Submatricea de $K$ x $K$ nu trebuie neaparat aleasa astfel incat sa fie in totalitate continuta in matricea de $N$ x $M$, ea poate sa si depaseasca granitele acesteia (se vor flipui doar valorile comune). Pierde jucatorul care nu mai poate alege submatrice. $X$ si $Y$ au pierdut matricea initiala si au acum o matrice care contine doar $1$, $0$ si $?$. Unde este $?$ trebuie completat cu $1$ sau $0$. Determinati in cate moduri se pot completa $?$ cu $1$ sau $0$, astfel incat $X$ sa aiba strategie sigura de castig, tinand cont ca ambii jucatori joaca optim.
h2. Date de intrare
|
== include(page="template/taskfooter" task_id="bmat") ==
 
== include(page="template/taskfooter" task_id="bmat") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.