Atenţie! Aceasta este o versiune veche a paginii, scrisă la 2013-06-07 23:02:05.
Revizia anterioară   Revizia următoare  

 

Fişierul intrare/ieşire:bmat.in, bmat.outSursăInfoarena Cup 2013
AutorVlad IonescuAdăugată deGheorgheMihaiMihai Gheorghe GheorgheMihai
Timp execuţie pe test0.1 secLimită de memorie20480 kbytes
Scorul tăuN/ADificultatenormalnormalnormalnormalnormal

Vezi solutiile trimise | Statistici

Bmat

Eudoxiu si Hurmuzache au la dispozitie o matrice de dimensiune N x M care contine doar elementele 0 si 1. Cei doi jucatori vin alternativ la mutare (incepe Eudoxiu, apoi vine Hurmuzache, apoi Eudoxiu si tot asa) si isi aleg (in caz ca este posibil) o submatrice de dimensiune K x K, care contine in coltul stanga-sus valoarea 1, si flipuiesc toate elementele din submatricea respectiva (din 0 devin 1 si din 1 devin 0). Submatricea de K x K nu trebuie neaparat aleasa astfel incat sa fie in totalitate continuta in matricea de N x M, ea poate sa si depaseasca granitele acesteia (se vor flipui doar valorile comune). Pierde jucatorul care nu mai poate alege submatrice. X si Y au pierdut matricea initiala si au acum o matrice care contine doar 1, 0 si ?. Unde este ? trebuie completat cu 1 sau 0. Determinati in cate moduri se pot completa ? cu 1 sau 0, astfel incat X sa aiba strategie sigura de castig, tinand cont ca ambii jucatori joaca optim.

Date de intrare

Fişierul de intrare bmat.in contine pe prima linie numerele N, M si K cu semnificatia din enunt. Pe urmatoarele N linii se afla M numere, reprezentant elementele matricii.

Date de ieşire

În fişierul de ieşire bmat.out se afiseaza numarul de matrici pentru care primul jucator are strategie sigura de castig MOD 666013.

Restricţii

  • 1 ≤ N, M ≤ 1000
  • 1 ≤ K ≤ Min (N, M)

Exemplu

bmat.inbmat.out
2 3 2
? 0 1
1 0 0
2
2 3 2
0 0 0
0 0 1
1
Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?