Mai intai trebuie sa te autentifici.
Diferente pentru utilizator/razvan48 intre reviziile #82 si #8
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
== include(page="template/noprofile") ==
==userwidget(user="Razvan48")==
h2. Despre mine
* Data de nastere: 24 Ianuarie 2003 * Cont CodeForces: https://codeforces.com/profile/Razvan48 * Cont LeetCode: https://leetcode.com/Razvan48 * Cont GitHub: https://github.com/Razvan48 * Cont LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/razvan-capatina
* Cont pe CodeForces: https://codeforces.com/profile/Razvan48
* Am absolvit Colegiul National "Bogdan Petriceicu Hasdeu", Buzau (2018-2022)
* Student la Facultatea de Matematica si Informatica, Universitatea din Bucuresti, sectia Informatica, seria de olimpici (2022-2025) * Software Engineer Intern la Microsoft (Bucuresti, vara 2024)
* Student la FMI UniBuc, sectia Informatica
h2. Distinctii primite * Medalie de bronz ONF 2019 (clasa a IX-a)
* Calificare ONI2020 si ONF2020 (nu s-au mai tinut) (clasa a X-a) * Participare ONI 2021 (clasa a XI-a)
* Calificare ONF 2020 si ONI 2020 (nu s-au mai tinut) (clasa a X-a) * Participare ONI 2021 (InfoPro) (clasa a XI-a)
* Participare ONI 2022 (clasa a XII-a)
* Alte premii si mentiuni la concursuri judetene si interjudetene deInformatica,FizicasiMatematica
* Alte premii si mentiuni la concursuri judetene si interjudetene de matematica, fizica, informatica
h2. Prieteni pe infoarena
* == User(user = "thewildnath" type = "normal")== * == User(user = "Adela_Petre" type = "normal")== * == User(user = "Celestin" type = "normal")== * == User(user = "sebimih" type = "normal")== * == User(user = "UnknownPercentage" type = "normal")== * == User(user = "Ilie_Mity" type = "normal")== * == User(user = "Giulian617" type = "normal")== h2. Proiecte personale (https://github.com/Razvan48) * Un brute-force A.I. de sah (C++) (Am folosit algoritmi precum MinMax Algorithm, Alpha-Beta Pruning, Position Hashing, Zobrist Hashing.) * Un brute-force A.I. de X si 0 (C++) (sunt asa de putine configuratii posibile ale tablei de X si 0 incat pot fi precalculate toate raspunsurile si apoi programul raspunde in O(1) la fiecare mutare, folosind o functie de hash). * Un voxel game (C++, OpenGL) * Diverse jocuri 2D (C++, Python impreuna cu PyGame, OpenGL) * Un simulator de coliziuni plastice si elastice intre cercuri 2D (C++, OpenGL) (poate reusesc sa il generalizez pentru orice poligon convex) * Diverse jocuri si proiecte 3D (C++, OpenGL) * Un raycaster inspirat dupa jocurile Wolfenstein (1992) si Doom (1993) (C++, OpenGL) * Jocul MineSweeper facut in Python, folosind modulul PyGame * Un greedy A.I. pentru jocul online Wordle (Python si PyGame)
* Petre-Soldan Adela: https://www.infoarena.ro/utilizator/Adela_Petre * Celestin-Andrei Negraru: https://www.infoarena.ro/utilizator/Celestin