Diferente pentru training-path intre reviziile #3 si #4

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

h2. Algoritmi
* Matematica
** 'Algoritmul lui Euclid':http://infoarena.ro/algoritmul-lui-euclid
** 'Algoritmul lui Euclid':algoritmul-lui-euclid
*** binar
** 'Ciurul lui Erathostene':http://infoarena.ro/ciurul-lui-erathostene
** 'Ciurul lui Erathostene':ciurul-lui-erathostene
** Teorema mica a lui Fermat
** 'Teorema chineza a resturilor':http://infoarena.ro/teorema-chineza-a-resturilor
** 'Teorema chineza a resturilor':teorema-chineza-a-resturilor
** Rezolvare de ecuatii liniare modulare
** Teorema lui Pick
** Numere mari: adunare, scadere, inmultire, impartire, radical
** Centrul de greutate al unui poligon
** Triangularizare de poligon in $O(n^2)$
** Intersectia a doua cercuri
** 'Minimal enclosing circle':http://infoarena.ro/minimal-enclosing-circle
** 'Minimal enclosing circle':minimal-enclosing-circle
** Convex hull
** Baleiere verticala/radiala
** Rotating calipers
* Sortari si cautari
** Shell sort, merge sort, heapsort, quicksort, counting sort, radix sort
** Statistici de ordine
** Cautare binara/ternara si 'aplicatii':http://infoarena.ro/aplicatii-ale-cautarii-binare
** Cautare binara/ternara si 'aplicatii':aplicatii-ale-cautarii-binare
* Greedy
** Huffman
* Siruri de caractere
** Hashuri
** 'KMP':http://infoarena.ro/automate-finite-si-kmp
** 'KMP':automate-finite-si-kmp
** Siruri de sufixe
*** 'In timp liniar':suffix-array-liniar
** Aho-Corasick
* Limbaje formale si automate finite
* Structuri liniare
** Liste, stive, cozi
** Jmenul cu deque
** 'Tabele de dispersie':http://infoarena.ro/hashing
** 'Tabele de dispersie':hashing
** Bloom filters
** 'Skiplists':http://infoarena.ro/skiplists
** 'Skiplists':skiplists
* Structuri arborescente
** Arbori indexati binar
** Heaps
** Mergeable heaps
** Structuri de multimi disjuncte
** 'Arbori de intervale':http://infoarena.ro/arbori-de-intervale
** 'Arbori de intervale':arbori-de-intervale
** Tries
** Arbori binari de cautare (treaps, AVL, red-black trees)
** Quad trees, kd-trees
* Grafuri
** Parcurgeri
*** Dfs, bfs, meet in the middle bfs
*** dfs, bfs, meet in the middle bfs
*** Componente biconexe
*** Componente tare-conexe
*** Sortare topologica
**** Ciclu de cost mediu minim
** Flux
*** Edmonds-Karp
*** 'Taietura minima':http://infoarena.ro/taietura-minima
*** 'Taietura minima':taietura-minima
*** Dinic
*** Flux maxim de cost minim
*** Flux cu capacitati inferioare
*** Al doilea APM
*** APM in graf orientat
** Pentru grafuri bipartite: cuplaj maxim, suport minim, multime independenta maxima
** LCA, RMQ, Level Ancestor, Path Decomposition
** 'LCA':lca-lowest-common-ancestor, RMQ, Level Ancestor, 'Path Decomposition':heavy-path-decomposition
** Colorari de muchii, graf complet/bipartit/oarecare (teorema lui Vizing)
** Grafuri planare
** Grafuri turneu/ciclu hamiltonian
h2. Tehnici de programare (TODO: nume mai bun pentru subcategoria asta)
* STL (Standard Template Library)
* 'STL (Standard Template Library)':stl
** vector, deque, stack, list
** string
** set, map, hash_map

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.