Mai intai trebuie sa te autentifici.
Diferente pentru tabele-hash-prezentare-detaliata intre reviziile #15 si #14
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
In incheiere, prezentam un exemplu de functie de dispersie pentru cazul tablei de sah. == code(c) |
const int M = 9973;//Numarul de "intrari".
const int M = 9973; // numarul de "intrari"
typedef struct {
char b_T[8][8]; // Tabla de joc, cu 0 <= T[i][j] <= 12. char b_CastleW, b_CastleB; // Ultimii doi biti ai lui b_CastleW // indica daca albul are dreptul de a // efectua rocada mare, respectiv pe cea // mica. Analog pentru b_CastleB. char b_Side; // 0 sau 1, dupa cum la mutare este albul. // sau negrul. char b_EP; // 0..8, indicand coloana (0..7) pe care // partea la mutare poate efectua o // captura "en passant". 8 indica ca nu // exista aceasta posibilitate. int b_NMoves; // Numarul de mutari efectuate.
char b_T[8][8]; // tabla de joc, cu 0 <= T[i][j] <= 12 char b_CastleW, b_CastleB; // ultimii doi biti ai lui b_CastleW // indica daca albul are dreptul de a // efectua rocada mare, respectiv pe cea // mica. Analog pentru b_CastleB char b_Side; // 0 sau 1, dupa cum la mutare este albul // sau negrul char b_EP; // 0..8, indicand coloana (0..7) pe care // partea la mutare poate efectua o // captura "en passant". 8 indica ca nu // exista aceasta posibilitate int b_NMoves; // Numarul de mutari efectuate
} Board; Board B;