Fişierul intrare/ieşire:zombie.in, zombie.outSursă.com 2011
AutorEugenie Daniel PosdarascuAdăugată decezar305Mr. Noname cezar305
Timp execuţie pe test0.5 secLimită de memorie20480 kbytes
Scorul tăuN/ADificultatenormalnormalnormalnormalnormal

Vezi solutiile trimise | Statistici

Zombie

Pe o strada formata din D patratele apar din capatul dreapta zombii la momente diferite de timp. Sunt N zombii iar pentru fiecare stii momentul de timp cand intra in casuta D. Toti zombii dupa ce intra pe strada merg cu viteza de 1 casuta pe secunda catre capatul stanga. Vrajitorul cel bun se afla fix in stanga capatului din stanga (patratelul 0 ) si trebuie sa omoare toti zombii fara ca acestia sa ajunga la el. El are 2 vraji:

1. "Rasengan" omoara INSTANT primu zombie din fata lui cu costul de 1 chakra
2. "Rasen Shuriken" omoara INSTANT toti zombii de pe strada cu costul de K chakra

Date de intrare

Fişierul de intrare zombie.in va contine pe prima linie 3 numere naturale D, N, K cu semnificatia din enunt iar pe a doua linie se vor afla N numere naturale reprezentand momentele de timp la care intra cei N zombii pe strada.

Date de ieşire

În fişierul de ieşire zombie.out va contine un singur numar natural reprezentand chakra minima care trebuie sa o foloseasca vrajitorul pentru a omora toti zombii.

Restricţii

  • 1 ≤ D ≤ 1.000.000.000
  • 1 ≤ N ≤ 1.000.000
  • 1 ≤ K ≤ 1.000.000
  • momentele de timp la care apar zombii sunt diferite doua cate doua si sunt cuprinse in intervalul [1,1.000.000.000]
  • momentele de timp la care apar zombii se dau in ordine crescatoare

Exemplu

zombie.inzombie.out
5 5 2
1 10 11 12 13
3

Explicaţie

Primul zombie poate sa il omoare cu "Rasengan" consumand 1 chakra iar pe ceilalti patru poate sa ii omoare pe toti cu "Rasen Shuriken" consumand 2 chakra.

Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?

remote content