Fişierul intrare/ieşire:zmeu.in, zmeu.outSursăad-hoc
AutorCosmin BondaneAdăugată decos_minBondane Cosmin cos_min
Timp execuţie pe test0.1 secLimită de memorie6144 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

Zmeu

Farfurel si-a gasit in sfarsit iubirea, pe Sarah. Din pacate aceasta este inchisa intr-un turn si este pazita de zmeul cel rau. Cheltuind foarte multi bani, Farfurel a reusit sa faca rost de harta spre turn. Harta este codificata sub forma a 2 matrice: A si B, de dimensiuni NxN. Valoarea pozitiei (i,j) a matricei A reprezinta gradul de pericol pentru ca Farfurel sa ajunga in pozitia respectiva. Valoarea pozitie (i,j) a matricei B reprezinta costul ca pozitia respectiva sa aiba pericolul nul. Datorita terenului foarte greu, Farfurel se poate deplasa doar la sud si la est. Stiind ca pericolul se conserva si ca Farfurel poate ajunge hrana zmeului(daca pericolul acumulat de el depaseste o valoare P), ajutati-l pe eroul nostru aflat in pozitia (1,1) sa ajunga la Sarah aflata in pozitia (N,N) cu cat mai putini bani posibil.

Date de intrare

Pe prima linie a fisierului de intrare se gasesc doua numre intregi N si P cu semnficatiile de mai sus. Pe urmatoarele N linii se regasesc cate N numere intregi care descriu matricea A. Pe urmatoarele N linii se regasesc cate N numere intregi care descriu matricea B.

Date de iesire

Pe singura linie a fisierului de iesire se va afisa suma minima necesara lui Farfurel sa isi indeplineasca misiunea.

Restrictii

  • 1P500
  • 2N100
  • 0Ai,jP
  • 0Bi,j109
  • A1,1 = AN,N = B1,1 = BN,N = 0
  • Rezultatul se incadreaza pe 32 de biti

Exemplu

zmeu.inzmeu.out
4 6
0 2 3 4
1 2 2 2
4 1 3 2
1 4 3 0
0 2 2 1
4 1 2 1
3 3 4 4
5 1 3 0
2
Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?

remote content