Pagini recente » Diferente pentru problema/tree intre reviziile 3 si 4 | Diferente pentru problema/hacker intre reviziile 8 si 9 | Diferente pentru problema/segmente2 intre reviziile 10 si 2 | Atasamentele paginii Biti2 | Diferente pentru problema/zc intre reviziile 10 si 9
Diferente pentru
problema/zc intre reviziile
#10 si
#9
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
h2. Date de intrare
Linia 1 a fisierului de intrare se afla doua numere naturale $N$ si $M$, reprezentand numarul de capcane intinse de Zota, respectiv numarul de perechi ({$D$}, $x$) conform carora Chidil urmeaza sa se deplaseze.
Linia 1 a fisierului de intrare se afla doua numere naturale $N$ si $M$, reprezentand numarul de capcane intinse de Zota, respectiv numarul de perechi ({$D$}, $x$)conform carora Chidil urmeaza sa se deplaseze.
Liniile $2 .. N+1$ contin cate o pereche de numere ({$x$} {$y$}), ce reprezinta coordonatele capcanelor.
* $1 ≤ N, M ≤ 100 000$
* Coordonatele lui Chidil nu vor iesi niciodata din intervalul [$-2 000 000 000$, $2 000 000 000$]
* Chiar daca celula de pornire a lui Chidil contine sau este afectata de o capcana, nu este nevoie de praf magic pentru a o neutraliza
* Desi o celula poate fi afectata de mai multe capcane, este nevoie de o singura unitate de praf magic pentru a o neutraliza
* Efectul prafului magic este temporar; de fiecare data cand Chidil trece printr-o celula afectata, are nevoie de praf magic pt a o neutraliza
* chiar daca celula de pornire a lui Chidil contine sau este afectata de o capcana, nu este nevoie de praf magic pentru a o neutraliza
* desi o celula poate fi afectata de mai multe capcane, este nevoie de o singura unitate de praf magic pentru a o neutraliza
* efectul prafului magic este temporar; de fiecare data cand Chidil trece printr-o celula afectata, are nevoie de praf magic pt a o neutraliza
h2. Exemplu
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.