Nu aveti permisiuni pentru a descarca fisierul grader_eval.cpp
Diferente pentru problema/xcopy intre reviziile #23 si #27
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
h3. Explicaţie
În această secţiune, indicele poziţionat in dreapta-jos a numărului reprezintă baza în care este scris. Spre exemplu, opt poate fi scris drept 8~10~ = 1000 ~2~
În această secţiune, indicele poziţionat in dreapta-jos a numărului reprezintă baza în care este scris. Spre exemplu, opt poate fi scris drept 8{~10~} = 1000 {~2~}
Unul dintre răspunsurile optime pentru copii sunt date în urmatorul tabel:
table(expli1). | 0101~2~ = 5~10~ | 0100~2~ = 4~10~ | 0110~2~ = 6~10~ | | 0001~2~ = 1~10~ | 0000~2~ = 0~10~ | 0010~2~ = 2~10~ | | 1001~2~ = 9~10~ | 1000~2~ = 8~10~ | 1010~2~ = 10~10~ |
table(expli1). | 0101{~2~} = 5{~10~} | 0100{~2~} = 4{~10~} | 0110{~2~} = 6{~10~} | | 0001{~2~} = 1{~10~} | 0000{~2~} = 0{~10~} | 0010{~2~} = 2{~10~} | | 1001{~2~} = 9{~10~} | 1000{~2~} = 8{~10~} | 1010{~2~} = 10{~10~} |
Putem observa că între oricare două bănci adiacente numerele elevilor din acele bănci diferă cu exact un bit. Valoarea maximă a soluţiei este 10 si este răspunsul optim. Este evident că există şi alte răspunsuri optime – spre exemplu, soluţia propusa dar oglindită vertical sau orizontal. Una dintre soluţiile parţiale posibile în care maximul este 15 este:
table(expli2). | 0110~2~ | 0111~2~ | 0101~2~ | | 1110~2~ | 1111~2~ | 1101~2~ | | 1010~2~ | 1011~2~ | 1001~2~ |
table(expli2). | 0110{~2~} | 0111{~2~} | 0101{~2~} | | 1110{~2~} | 1111{~2~} | 1101{~2~} | | 1010{~2~} | 1011{~2~} | 1001{~2~} |
Această soluţie ar fi punctată, conform formulei de punctare, cu $59, 1%$ din punctajul testului.