Pagini recente » Zip | Diferente pentru problema/palin3 intre reviziile 14 si 15 | Diferente pentru problema/compresie intre reviziile 14 si 13 | Monitorul de evaluare | Diferente pentru problema/viteze intre reviziile 32 si 33
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
== include(page="template/taskheader" task_id="viteze") ==
$K0Kalaru 47$ a reusit anul trecut sa ia locul $2$ la JBOI (foarte aproape sa ia *MAXIM*) obtinand astfel bani si faima. Ca orice cocalar care se respecta, acesta si-a cumparat un BMW pentru a nu mai fi nevoit sa imprumute calul vecinului. Din pacate, acesta inca sta destul de prost cu actele si de aceea nu vrea sa fie tras pe dreapta de catre politia rutiera (amenda nu este o problema, data fiind averea sa inestimabila).
$K0Kalaru 47$ a reusit anul trecut sa ia locul $2$ la JBOI (foarte aproape sa ia *MAXIM*), obtinand astfel bani si faima. Ca orice cocalar care se respecta, acesta si-a cumparat un BMW pentru a nu mai fi nevoit sa imprumute calul vecinului. Din pacate, acesta inca sta destul de prost cu actele si de aceea nu vrea sa fie tras pe dreapta de catre politia rutiera (amenda nu este o problema, data fiind averea sa inestimabila).
Anul acesta, pentru a ajunge la JBOI, cocalarul va folosi o autostrada care porneste fix din curtea casei sale si se termina la hotelul unde va avea loc balcaniada. Autostrada este impartita in $N$ portiuni, fiecare cu propria ei limita de viteza, portiunile fiind numerotate cu numere de la $1$ la $N$. Toate portiunile au lungime de o unitate, iar vitezele si limtele acestora sunt exprimate in unitati pe secunda.
Anul acesta pentru a ajunge la JBOI cocalarul va folosi o autostrada care porneste fix din curtea casei sale (vorba poetului - de la kilometrul 0 al fiţelor) si se termina la hotelul unde va avea loc balcaniada. Autostrada este impartita in $N$ portiuni, fiecare cu propria ei limita de viteza, portiunile fiind numerotate cu numere naturale de la $1$ la $N$. Toate portiunile au lungimea de o unitate, iar vitezele si limtele acestora sunt exprimate in unitati pe secunda.
De asemenea, conditiile meteorolgice impun si ele anumite restrictii: la trecerea de pe o portiune pe alta exista o limita de acceleratie/franare pe care $K0Kalaru 47$ trebuie sa o respecte pentru a nu derapa (aceasta limita reprezinta practic diferenta maxima dintre vitezele cocalarului pe portiuni consecutive ale autostrazii). <tex>delta_i</tex> reprezinta diferenta maxima de viteze intre portiunea $i - 1$ si $i$ (caz particular face <tex>delta_1</tex> care este tot o limitare a primei viteze, dat fiind faptul ca pe portiunea imaginara $0$, cocalarul are viteza de $0$, <tex>lim_1</tex> reprezentand acceleratia maxima la momentul plecarii). Pentru simplitate, in cadrul unei portiuni cocalarul isi va mentine viteza constanta.
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.