În primul test, copiii pot efectua următoarele operaţii:
{$[3, 1, 4, 2, 5] → interschimbă vecinii lui 2 → [3, 1, 5, 2, 4] → interschimbă vecinii lui 1 → [5, 1, 3, 2, 4] → interschimbă vecinii lui 3 → [5, 2, 3, 1, 4]$}
{$[3, 1, 4, 2, 5] -> interschimbă vecinii lui 2 -> [3, 1, 5, 2, 4] -> interschimbă vecinii lui 1 -> [5, 1, 3, 2, 4] -> interschimbă vecinii lui 3 -> [5, 2, 3, 1, 4]$}
În al doilea test, nu este posibil să se obţină {$[1, 2, 4, 3]$} plecând de la {$[3, 2, 4, 1]$}.
În al treilea test, copiii pot efectua următoarele operaţii:
{$[1, 6, 4, 3, 2, 5] → interschimbă vecinii lui 3 → [1, 6, 2, 3, 4, 5] → elimină vecinii lui 6 → [6, 3, 4, 5]$}.
{$[1, 6, 4, 3, 2, 5] -> interschimbă vecinii lui 3 -> [1, 6, 2, 3, 4, 5] -> elimină vecinii lui 6 -> [6, 3, 4, 5]$}.
În al patreulea test, nu este posibil să se obţină {$[2, 4, 1]$} plecând de la {$[4, 2, 3, 1, 5]$}.