Diferente pentru problema/vecini3 intre reviziile #14 si #13

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

Suntem în anul 2030 şi ăn sfârşit pandemia s-a încheiat iar elevii s-au întors la şcoală. La ora de sport sunt $N$ copii numerotaţi cu numerele naturale de la $1$ la $N$. La început, aceştia sunt aşezaţi în linie dreaptă într-o anumită ordine. Aşezarea copiilor poate fi văzută ca pe o permutare $A$ a numerelor de la $1$ la $N$. Copiii joacă un joc în care au voie să efectueze următoarele $2$ tipuri de operaţii:
* Vecinii copilului de pe poziţia $i$ îşi schimbă locurile ($1 ≤ i ≤$ numarul de copii ramasi in joc).
* Vecinii copilului de pe poziţia $i$ sunt eliminaţi din joc ($1 < i <$ numarul de copii ramasi in joc).
* Vecinii copilului de pe poziţia $i$ îşi schimbă locurile ($1 &le; i &le; numarul de copii ramasi in joc$).
* Vecinii copilului de pe poziţia $i$ sunt eliminaţi din joc ($1 < i < numarul de copii ramasi in joc$).
Chiar dacă una dintre operaţii implică eliminarea a doi copii, acest joc nu este despre un singur câştigător, ci despre lucrul în echipă. Aşadar, profesorul de sport le cere copiiloe să colaboreze şi, plecând de la configuraţia iniţială $A$ şi folosind cele două tipuri de operaţii, să ajungă la o configuraţie finală $B$. Configuraţia finală $B$ este formată dintr-o submulţime de $M$ copii ($M &le; N$) a tuturor celor $N$ copii aşezaţi în linie dreaptă într-o anumită ordine. Se garantează că $N$ şi $M$ au aceeaşi paritate. Copiii cunt puţin bulversaţi şi ar vrea mai întâi să ştie dacă măcar este posibil să ajungă din configuraţia iniţială $A$ la cea finală $B$. Ai putea să îi ajuţi şi să le răspunzi la această întrebare?
Chiar dacă una dintre operaţii implică eliminarea a doi copii, acest joc nu este despre un singur câştigător, ci despre lucrul în echipă. Aşadar, profesorul de sport le cere copiiloe să colaboreze şi, plecând de la configuraţia iniţială $A$ şi folosind cele două tipuri de operaţii, să ajungă la o configuraţie finală $B$. Configuraţia finală $B$ este formată dintr-o submulţime de $M$ copii ($M& le; N$) a tuturor celor $N$ copii aşezaţi în linie dreaptă într-o anumită ordine. Se garantează că $N$ şi $M$ au aceeaşi paritate. Copiii cunt puţin bulversaţi şi ar vrea mai întâi să ştie dacă măcar este posibil să ajungă din configuraţia iniţială $A$ la cea finală $B$. Ai putea să îi ajuţi şi să le răspunzi la această întrebare?
h2. Date de intrare
* $2 &le; N &le; 8$
h3. Subtask 4 (50 puncte)
 
* Fără restricţii suplimentare
h2. Exemplu

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.