Diferente pentru problema/vecini3 intre reviziile #12 si #29

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="vecini3") ==
Suntem în anul 2030 şi ăn sfârşit pandemia s-a încheiat iar elevii s-au întors la şcoală. La ora de sport sunt $N$ copii numerotaţi cu numerele naturale de la $1$ la $N$. La început, aceştia sunt aşezaţi în linie dreaptă într-o anumită ordine. Aşezarea copiilor poate fi văzută ca pe o permutare $A$ a numerelor de la $1$ la $N$. Copiii joacă un joc în care au voie să efectueze următoarele $2$ tipuri de operaţii:
Suntem în anul 2030 şi în sfârşit pandemia s-a încheiat iar elevii s-au întors la şcoală. La ora de sport sunt $N$ copii numerotaţi cu numerele naturale de la $1$ la $N$. La început, aceştia sunt aşezaţi în linie dreaptă într-o anumită ordine. Aşezarea copiilor poate fi văzută ca pe o permutare $A$ a numerelor de la $1$ la $N$. Copiii joacă un joc în care au voie să efectueze următoarele $2$ tipuri de operaţii:
* Vecinii copilului de pe poziţia $i$ îşi schimbă locurile ( $1 ≤; i ≤; numărul de copii rămaşi în joc$ ).
* Vecinii copilului de pe poziţia $i$ sunt eliminaţi din joc ($1<i<numărul de copii rămaşi în joc$).
* Vecinii copilului de pe poziţia $i$ îşi schimbă locurile ({$1 < i < numărul de copii rămaşi in joc$}).
* Vecinii copilului de pe poziţia $i$ sunt eliminaţi din joc ({$1 < i < numărul de copii rămaşi in joc$}).
Chiar dacă una dintre operaţii implică eliminarea a doi copii, acest joc nu este despre un singur câştigător, ci despre lucrul în echipă. Aşadar, profesorul de sport le cere copiiloe să colaboreze şi, plecând de la configuraţia iniţială $A$ şi folosind cele două tipuri de operaţii, să ajungă la o configuraţie finală $B$. Configuraţia finală $B$ este formată dintr-o submulţime de $M$ copii ($M&le;N$) a tuturor celor $N$ copii aşezaţi în linie dreaptă într-o anumită ordine. Se garantează că $N$ şi $M$ au aceeaşi paritate. Copiii cunt puţin bulversaţi şi ar vrea mai întâi să ştie dacă măcar este posibil să ajungă din configuraţia iniţială $A$ la cea finală $B$. Ai putea să îi ajuţi şi să le răspunzi la această întrebare?
Chiar dacă una dintre operaţii implică eliminarea a doi copii, acest joc nu este despre un singur câştigător, ci despre lucrul în echipă. Aşadar, profesorul de sport le cere copiiloe să colaboreze şi, plecând de la configuraţia iniţială $A$ şi folosind cele două tipuri de operaţii, să ajungă la o configuraţie finală $B$. Configuraţia finală $B$ este formată dintr-o submulţime de $M$ copii ({$M &le; N$}) a tuturor celor $N$ copii aşezaţi în linie dreaptă într-o anumită ordine. Se garantează că $N$ şi $M$ au aceeaşi paritate. Copiii cunt puţin bulversaţi şi ar vrea mai întâi să ştie dacă măcar este posibil să ajungă din configuraţia iniţială $A$ la cea finală $B$. Ai putea să îi ajuţi şi să le răspunzi la această întrebare?
h2. Date de intrare
h2. Restricţii generale
* $2&le;M&le;N$
* Suma $N$-urilor a celor $T$ teste este $&le;10^6^$
* $2 &le; M &le; N$
* Suma $N$-urilor a celor $T$ teste este $&le; 10^6^$
* $N$ şi $M$ au aceeaşi paritate
h2. Subtaskuri
h3. Subtask 1 (10 puncte)
* $N=M$ în toate cele $T$ teste ale fişierului
* $T&le;10$
* $2&le;N&le; 8$
* $N = M$ în toate cele $T$ teste ale fişierului
* $T &le; 10$
* $2 &le; N &le; 8$
h3. Subtask 2 (20 puncte)
* $N=M$ în toate cele $T$ teste ale fişierului
* $N$ = $M$ în toate cele $T$ teste ale fişierului
h3. Subtask 3 (20 puncte)
* $T&le;10$
* $2&le;N&le;8$
* $T &le; 10$
* $2 &le; N &le; 8$
h3. Subtask 4 (50 puncte)
 
* Fără restricţii suplimentare
h2. Exemplu
h3. Explicaţie
...
În primul test, copiii pot efectua următoarele operaţii:
 
{$[3, 1, 4, 2, 5] → interschimbă vecinii lui 2 → [3, 1, 5, 2, 4] → interschimbă vecinii lui 1 → [5, 1, 3, 2, 4] → interschimbă vecinii lui 3 → [5, 2, 3, 1, 4]$}
 
În al doilea test, nu este posibil să se obţină {$[1, 2, 4, 3]$} plecând de la {$[3, 2, 4, 1]$}.
 
În al treilea test, copiii pot efectua următoarele operaţii:
 
{$[1, 6, 4, 3, 2, 5] → interschimbă vecinii lui 3 → [1, 6, 2, 3, 4, 5] → elimină vecinii lui 6 → [6, 3, 4, 5]$}.
 
În al patrulea test, nu este posibil să se obţină {$[2, 4, 1]$} plecând de la {$[4, 2, 3, 1, 5]$}.
== include(page="template/taskfooter" task_id="vecini3") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.