Diferente pentru problema/valutar intre reviziile #5 si #10

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="valutar") ==
Valutar este un joc care poate fi jucat de oricâţi jucători. La începutul jocului, fiecare jucător primeşte $L$ lei şi $E$ euro, precum şi un jeton numerotat cu numărul jucătorului. Mai exact, dacă există $M$ jucători, vor fi $M$ jetoane, numerotate de la $1$ la $M$.
Tabla de joc este harta unui oraş pe care este ilustrat un traseu circular ce conţine $N$ case de schimb valutar, numerotate în ordinea de pe traseu de la $1$ la $N$. Fiind circular, după casa $N$ urmează casa $1$. Pentru fiecare casă de schimb valutar se cunosc două valori $C$ şi $V$ ($C$ reprezintă câţi lei plăteşte un jucător dacă vrea să cumpere $1$ euro de la casa respectivă, iar $V$ reprezintă câţi lei primeşte jucătorul dacă vrea să vândă $1$ euro). Fiecare casă are o anumită culoare în funcţie de care jucătorul ajuns în punctul respectiv trebuie să efectueze o anumită acţiune astfel:
Tabla de joc este harta unui oraş pe care este ilustrat un traseu circular ce conţine $N$ case de schimb valutar, numerotate în ordinea de pe traseu de la $1$ la $N$. Fiind circular, după casa $N$ urmează casa $1$. Pentru fiecare casă de schimb valutar se cunosc două valori $C$ şi $V$ ({$C$} reprezintă câţi lei plăteşte un jucător dacă vrea să cumpere $1$ euro de la casa respectivă, iar $V$ reprezintă câţi lei primeşte jucătorul dacă vrea să vândă $1$ euro). Fiecare casă are o anumită culoare în funcţie de care jucătorul ajuns în punctul respectiv trebuie să efectueze o anumită acţiune astfel:
table(Culori). | Culoare | Cod | Efect |
| Alb
|
| Verde
| V
| Jucătorul trebuie să vândă $i$ euro (unde $i$ este numărul casei de schimb valutar la care se află). Dacă nu are suficienţi euro pentru a face acest lucru şi nu deţine un cartonaş pas, jucătorul este eliminat din joc. Dacă are un cartonaş pas, jucătorul îl va folosi şi nu va executa acţiunea, fără a fi eliminat.
| Jucătorul trebuie să vândă $i$ euro (unde $i$ este numărul casei de schimb valutar la
care se află). Dacă nu are suficienţi euro pentru a face acest lucru şi nu deţine un cartonaş
pas, jucătorul este eliminat din joc. Dacă are un cartonaş pas, jucătorul îl va folosi şi
nu va executa acţiunea, fără a fi eliminat.
|
Iniţial toţi jucătorii pornesc de la casa de schimb valutar $1$ care este albă. Există $N$ case de schimb valutar și $M$ jucători. Jucătorii mută pe rând în ordinea jetoanelor. Mai întâi mută jucătorul $1$, apoi $2, 3, ..., M$. După jucătorul $M$ va muta din nou $1$ etc. La o mutare, un jucător care nu a fost eliminat din joc:
* Toate casele de schimb valutar au suficienţi lei şi euro pentru efectuarea oricărei acţiuni.
* Se garantează că pentru datele de test la cerinţa $2$ va rămâne în joc după $X$ mutări un singur jucător cu suma maximă de euro.
* Pentru fiecare cerinţă se acordă $50%$ din punctajul obţinut pe teste.
* Se acorda 10 puncte din oficiu (teste corespunzatoare acestui punctaj contin primul exemplu)
h2. Exemplu
table(example). |_. valutar.in |_. valutar.out |_. valutar.in |_. valutar.out |
1
| 1
3 2 7
5 3 2 3 8
A 1 1
Numerele care se obţin când se dă cu zarul se generează astfel: $nr{~j~} = (3*nr{~j~}-1+2)%5+1$, unde $nr{~0~}=7$. Există în joc $5$ case de schimb valutar şi $3$ jucători. Toţi jucătorii au iniţial $2$ lei şi $3$ euro şi se află la casa de schimb valutar $1$ care este albă. Se efectuează $8$ mutări astfel:
table(explicatie). |_. Mutare |_. Jucător |_. nr |_. De unde pleacă |_. Unde ajunge |_. Acţiune |_. Lei |_. Euro | Obs. |
table(explicatie). |_. Mutare |_. Jucător |_. nr |_. De unde pleacă |_. Unde ajunge |_. Acţiune |_. Lei |_. Euro |_. Obs. |
| 1 | 1 | 4 | 1 | 5 | R | 2 | 3 | A primit un cartonaş pas |
| 2 | 2 | 5 | 1 | 1 | A | 2 | 3 |  Nu face nimic |
| 3 | 3 | 3 | 1 | 4 | V | 2 | 3 | Trebuie să vândă 4 euro, dar nu are decât 3, nu are cartonaş pas, deci este scos din joc. |

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.