Revizia anterioară Revizia următoare
Fişierul intrare/ieşire: | triang.in, triang.out | Sursă | info-arena 1.0 |
Autor | Alexandru Dimitriu | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.4 sec | Limită de memorie | 65536 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Triang
Aceasta pagina a fost importata din infoarena1 si nu este inca prelucrata. Sterge ==Include(file="template/raw")== cand esti multumit cu continutul paginii. |
---|
Link: [1]File-List
triang
Andreea a invatat la scoala ce este un triunghi echilateral. Fascinata de aceste figuri geometrice, ea deseneaza in plan N puncte cu coordonate numere reale. Ea insa nu isi da seama cate triunghiuri echilaterale a desenat, asa ca va cere ajutorul vostru!
Date de Intrare
Pe prima linie a fisierului triang.in se afla N. Pe urmatoarele N linii se vor afla coordonatele celor N puncte sub forma x y.
Date de Iesire
Pe prima linie a fisierului triang.out se va scrie numarul de triunghiuri echilaterale desenate de Andreea.
Restrictii si precizari
S 3 <= N <= 1.500
S -10.000 <= x, y <= 10.000
S Nu vor exista doua puncte cu coordonate identice, iar orice punct poate fi folosit pentru formarea mai multor triunghiuri echilaterale.
S Un triunghi este echilateral daca are toate unghiurile si laturile egale.
S Daca folositi numere reale in programul dumneavoastra, se recomanda folosirea tipurilor double pt. C/C++, respectiv Pascal. Pentru testarea egalitatii a doua numere reale se recomanda folosirea unei precizii de 10^-3
Exemplu
triang.in triang.out
3 1
0 0
4 0
2 3.4641016
References
Visible links
1. file:///home/eval/eval/www/infoarena/docs/arhiva/triang/enunt.files/filelist.xml