Fişierul intrare/ieşire: | triang.in, triang.out | Sursă | info-arena 1.0 |
Autor | Alexandru Dimitriu | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.4 sec | Limită de memorie | 65536 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Triang
Andreea a invatat la scoala ce este un triunghi echilateral. Fascinata de aceste figuri geometrice, ea deseneaza in plan N puncte cu coordonate numere reale. Ea insa nu isi da seama cate triunghiuri echilaterale a desenat, asa ca va cere ajutorul!
Date de intrare
Pe prima linie a fisierului triang.in se afla numarul N de puncte. Pe urmatoarele N linii se vor afla coordonatele celor N puncte sub forma (x y).
Date de iesire
Pe prima linie a fisierului triang.out se va scrie numarul de triunghiuri echilaterale desenate de Andreea.
Restrictii si precizari
- 3 ≤ N ≤ 1.500
- -10.000 ≤ x, y ≤ 10.000
- Nu vor exista doua puncte cu coordonate identice, iar orice punct poate fi folosit pentru formarea mai multor triunghiuri echilaterale.
- Un triunghi este echilateral daca are toate unghiurile si laturile egale.
- Daca folositi numere reale in programul dumneavoastra, se recomanda folosirea tipurilor double pentru C/C++, respectiv Pascal. Pentru testarea egalitatii a doua numere reale se recomanda folosirea unei precizii de 10-3
Exemplu
triang.in | triang.out |
---|---|
3 0 0 4 0 2 3.4641016 | 1 |