Profesoara lui Pătrăţel i-a cerut să încerce $T$ exerciţii. Al $i$-lea exerciţiu are următoarele reguli:
\item Exerciţiul începe la trambulina $(x_i^start^, y_i^start^)$.
\item Exerciţiul se încheie la trambulina $(x_i^stop^, y_i^stop^)$.
\item Daca Pătrăţel sare pe o trambulina verde la pozitia $(i, j)$, atunci poate să sară mai departe fie pe trambulina $(i+1, j)$, fie pe trambulina $(i, j+1)$, cât timp acestea nu sunt în afara caroiajului.
\item Daca Pătrăţel sare pe o trambulina albastră la pozitia $(i, j)$, atunci poate să sară mai departe pe trambulina $(i, j+1)$, cât timp aceasta nu este în afara caroiajului.
* Exerciţiul începe la trambulina $(x_i^start^, y_i^start^)$.
* Exerciţiul se încheie la trambulina $(x_i^stop^, y_i^stop^)$.
* Daca Pătrăţel sare pe o trambulina verde la pozitia $(i, j)$, atunci poate să sară mai departe fie pe trambulina $(i+1, j)$, fie pe trambulina $(i, j+1)$, cât timp acestea nu sunt în afara caroiajului.
* Daca Pătrăţel sare pe o trambulina albastră la pozitia $(i, j)$, atunci poate să sară mai departe pe trambulina $(i, j+1)$, cât timp aceasta nu este în afara caroiajului.
Pătrăţel vrea să afle, pentru fiecare exerciţiu, daca este posibil sa facă ce i-a cerut profesoara.