Revizia anterioară Revizia următoare
Fişierul intrare/ieşire: | tetris2.in, tetris2.out | Sursă | Lot 2008 - Piatra Neamt, Baraj1 |
Autor | Dan-Ionut Fechete | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.15 sec | Limită de memorie | 20480 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate | N/A |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Tetris2
Andrei este un maestru al jocului de tetris, il poate juca zile intregi cu ochii inchisi si cu mainile legate la spate. De aceea el a hotarat sa treaca la un alt nivel si sa joace varianta 3D a jocului. Piesele vor cadea pe o suprafata plana orizontala de forma patrata, cu latura de M cm, denumita baza. Pe baza este trasat un caroiaj ce delimiteaza MxM patratele de latura 1 cm, fiecare patratel fiind identificat prin coordonatele sale (linia si coloana pe care se afla). Dupa caderea unor piese pe baza, se obtine o anumita configuratie de joc, ce va fi reprezentata ca o matrice B cu M linii si M coloane, Bi,j fiind inaltimea atinsa de cel mai inalt cub plasat pe patratelul de pe linia i si coloana j al matricei (1≤i,j≤M) - vezi figura 1. O piesa a jocului se obtine prin lipirea unor cuburi de latura 1 cm pe o suprafata plana (baza piesei) - vezi figura 2. O piesa va fi reprezentata de asemenea ca o matrice P cu N linii si N coloane, Pi,j fiind numarul de cuburi asezate pe patratul de pe linia i si coloana j al bazei piesei (1≤i,j≤N).
a | b |
Configuratia bazei din figura 1 va fi descrisa de urmatoarea matrice: 3 2 3 2 3 2 2 1 2 1 2 4 2 1 2 2 2 1 2 1 1 2 1 1 2 1 1 2 1 1 3 1 2 1 2 1 | d |
Date de intrare
Fisierul de intrare tetris2.in ...
Date de iesire
In fisierul de iesire tetris2.out ...
Restrictii
- ... ≤ ... ≤ ...
Exemplu
tetris2.in | tetris2.out |
---|---|
This is some text written on multiple lines. | This is another text written on multiple lines. |
Explicatie
...